» آخرین اخبار » گیلان » رسانه روابط عمومی سازمان نیست/ عدالت، محور گفتمان فرهنگی و رسانه ای دولت سیزدهم

رسانه روابط عمومی سازمان نیست/ عدالت، محور گفتمان فرهنگی و رسانه ای دولت سیزدهم

تیر ۲, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با اشاره به اهمیت چگونگی مواجهه کارگزاران نظام با اصحاب رسانه، یادآور شد: رسانه روابط عمومی سازمان نیست، بلکه به عنوان تریبون افکار عمومی باید حلقه واسط بین مردم و مسئولان باشد.

رضا ثقتی در نشست هم اندیشی با مسئولان خبرگزاری های استان گیلان در خانه فرهنگ هنر رشت، با تاکید بر لزوم تقریب افکار و اندیشه ها و مطالبات کارگزاران دولت با رسانه ها، اظهار کرد: هرچه بیشتر در دیدگاه و عقیده و مطالبه وحدت داشته باشیم، بهتر به همپوشانی در سیاست ها و فعایت ها می رسیم.

وی با بیان اینکه رسانه ها با معضلات استان آشنایی دارند، تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان علاوه بر فعالیت های سازمانی چند رسالت فراسازمانی دارد که یکی از مهمترین آنها دبیری شورای اطلاع رسانی استان است.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، اضافه کرد: باید از ظرفیت های بالنده رسانه ای در استان برای ارزش افزوده شورای اطلاع رسانی استفاده کنیم.

ثقتی با تاکید بر لزوم به حداقل رساندن موانع عرصه خبررسانی در استان، خاطرنشان کرد: برای اینکه موانع عرصه خبررسانی را شناسایی کنیم باید از زاویه دید اصحاب رسانه به آن بپردازیم و به جایی برسیم که کارگزاران دولت با خبرنگاران واقعی ارتباط برقرار کنند.

وی از کارگزاران خواست از برقراری ارتباط با رسانه های فاقد مجوز و غیر قانونی خودداری کنند و گفت: رسانه های فاقد مجوز که هیچگونه پیروی از قانون ندارند، کار را برای رسانه های واقعی دشوار می کنند و برخی از مدیران از همراهی با اصحاب رسانه فاصله می گیرند.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اهمیت چگونگی مواجهه کارگزاران نظام با اصحاب رسانه، یادآور شد: رسانه روابط عمومی سازمان نیست، بلکه به عنوان تریبون افکار عمومی باید حلقه واسط بین مردم و مسئولان باشد.

وی یادآور شد: از رسانه ها می خواهیم با سازمان ها تعامل و همکاری داشته باشند، اما در مطالبه و انتقاد و پیگیری تکالیف کوتاهی نکنند.

ثقتی، عدالت را محور گفتمان فرهنگی و رسانه ای دولت سیزدهم دانست و خاطرنشان کرد: خبرگزاری ها در عالی ترین سطوح خبری هستند و لذا باید به عدالت پایبند باشند و صدای مردم محروم را به گوش مسئولان برسانند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×