» آخرین اخبار » گیلان » رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد

رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد

خرداد ۳۰, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان «بهرام خوشحال»  به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی آستارا منصوب شد.

رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در مراسم معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا،  خدمت رسانی به مردم را در هر سنگری بسیار مهم و ارزشمند عنوان کرد و گفت: مهم نیست که چه مدتی در سنگر خدمت رسانی به مردم و جامعه فعالیت داشته باشیم، مهم آن است که بتوانیم بهترین خدمات را در حد توان به مردم و آحاد مراجعه کنندگان به اداره ارائه تا هر چه بیشتر رضایت بندگان خدا را فراهم کنیم.

وی یکی از وظایف دولت را توسعه شورای فرهنگ عمومی دانست و اظهار کرد: یکی از عوامل موثر در توسعه شورای فرهنگ عمومی، دبیر این شورا است و دبیری شورا نیز بر عهده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هر شهرستان است.

وی با بیان اینکه قشر فرهنگ، هنر و رسانه استان گیلان در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری زبانزد هستند و آنچه این سرمایه انسانی را نگه می‌دارد تعامل حسنه، احترام و تکریم است افزود:کرد: شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان با توجه به پیشینه غنی در حوزه فرهنگ و هنر نیازمند توجه بیشتر است.

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا نیز در این مراسم با اشاره به سابقه غنی فرهنگ آستارا در کشور اظهار کرد: آستارا از قدیم مهد ادب، علم، فرهنگ و هنر بوده و هنرمندان بزرگی را به جامعه پرافتخار هنری کشور معرفی کرده است.

عنایت رضایی پور تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی و همچنین کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند استفاده از زبان فرهنگ و هنر هستیم.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم «بهرام خوشحال»  به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی آستارا منصوب و از زحمات شاپور تشرینی رئیس سابق این اداره تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×