» آخرین اخبار » گیلان » رئیس جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد

رئیس جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد

خرداد ۳۰, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان  با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان بهرام خوشحال به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی آستارا منصوب و معارفه شد.

در مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و فرماندار شهرستان مرزی آستارا، بهرام خوشحال به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی آستارا منصوب و از زحمات شاپور تشرینی رئیس سابق این اداره تقدیر به عمل آمد.

رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در این مراسم خدمت رسانی به مردم را در هر سنگری بسیار مهم و ارزشمند عنوان کرد و گفت: مهم نیست که چه مدتی در سنگر خدمت رسانی به مردم و جامعه فعالیت داشته باشیم، مهم آن است که بتوانیم بهترین خدمات را در حد توان به مردم و آحاد مراجعه کنندگان به اداره ارائه تا هر چه بیشتر رضایت بندگان خدا را فراهم کنیم.

وی یکی از وظایف دولت را توسعه شورای فرهنگ عمومی دانست و اظهار کرد: یکی از عوامل موثر در توسعه شورای فرهنگ عمومی، دبیر این شورا است و دبیری شورا نیز بر عهده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هر شهرستان است.

وی با بیان اینکه قشر فرهنگ، هنر و رسانه استان گیلان در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری زبانزد هستند و آنچه این سرمایه انسانی را نگه می‌دارد تعامل حسنه، احترام و تکریم است افزود:کرد: شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان با توجه به پیشینه غنی در حوزه فرهنگ و هنر نیازمند توجه بیشتر است.

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا نیز در این مراسم با اشاره به سابقه غنی فرهنگ آستارا در کشور اظهار کرد: آستارا از قدیم مهد ادب، علم، فرهنگ و هنر بوده و هنرمندان بزرگی را به جامعه پرافتخار هنری کشور معرفی کرده است.

عنایت رضایی پور تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی و همچنین کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند استفاده از زبان فرهنگ و هنر هستیم.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×