» دسته‌بندی نشده » شهدا، حفظ انقلاب، ارزش‌ها و عدالت اجتماعی را از ما مطالبه می‌کنند

شهدا، حفظ انقلاب، ارزش‌ها و عدالت اجتماعی را از ما مطالبه می‌کنند

خرداد ۲۶, ۱۴۰۱ 0۰


رئیس جمهور گفت: شهدا، حفظ انقلاب، ارزش‌ها، عدالت اجتماعی، اخلاق و توجه به مظاهر عالی انسانیت را از ما مطالبه می‌کنند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، بعد از ظهر امروز پنجشنبه، ۲۶ خرداد در بیست و پنجمین سفر استانی خود به استان اصفهان و در دیدار با نخبگان این استان، اظهار کرد: رضای پروردگار در رضای از کرامت امام رضا(ع) است و او مظهر کرامت بشر است. حقیقت آن است که ما در روند امور زندگی خود نیازمند عنایت حضرت حق و نیازمند توجه اخلاص شهدا هستیم. و همواره سخن و پیامشان را در فضایی که زندگی می‌کنیم به خود یادآوری کنیم.

وی با اشاره به ۲۳ هزار شهید استان اصفهان، افزود: هیچ کوی و برزنی نیست که نشان از شهدای اصفهان نداشته باشد و به‌جاست که اصفهان به‌عنوان شهر شهید و شهادت و ایثار و ولایت مداری معرفی می‌شود. حقیقت این است که در جای جای  شهر و این استان، عطر شهید و شهادت دارد و پیام شهیدان در این فضا طنین افکن است،  لکن به تعبیر مقام معظم رهبری، گوش شنوا می‌خواهد که این پیام را بشنویم.

رئیس جمهور بیان کرد: شهدا، حفظ انقلاب، ارزش‌ها، عدالت اجتماعی، اخلاق و توجه به مظاهر عالی انسانیت را از ما مطالبه می‌کنند. امید داریم که در لبیک گفتن به شهدا و ایثار ایثارگران و پیام‌های مکرری که امام عزیزمان داشتند، توفیق داشته باشیم.

این خبر در حال به‌روز رسانی است …



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×