» آخرین اخبار » گیلان » نسل جوان در فضای مجازی مورد هجمه دشمن است

نسل جوان در فضای مجازی مورد هجمه دشمن است

اسفند ۱۸, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، آیت‌الله رسول فلاحتی پیش از ظهر امروز در همایش ائمه جمعه و روسای شوراهای زکات استان گیلان در سالن همایش اردوگاه شهید مطهری چابکسر با اشاره به جهاد تبیین اظهار کرد: جهاد تبیین یکی از اموری بوده که از صدر اسلام بوده حتی در حادثه کربلا که توسط حضرت زینب (س)، امام سجاد (ع) و حضرت‌ام البنین بخشی از حقایق کربلا تبیین شده و امروز جزء اولین جهادهاست. 

وی با بیان اینکه به هر عملی جهاد اتلاق نمی‌شود، افزود: جهاد به عملی گفته می‌شود که یکی از توطئه‌های دشمن را هدف قرار دهد و دفع کند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به جنگ روایت‌ها توسط دشمن و اینکه دشمن یک چهره سیاه از نظام ایران اسلامی به تصویر می‌کشد، بیان کرد: نسل امروز به دلیل درگیری شبکه‌های مجازی و رسانه‌ایی در خصوص واقعیت‌های انقلاب دچار شبه شده‌اند. 

وی با تاکید بر لزوم ایجاد امید در بین مردم در عرصه جهاد تبیین تصریح کرد: یکی از چیزهایی که امروز دشمن تلاش می‌کند، بزک کردن و بزرگنمایی هر حرکتی است که در ملت ایجاد یاس و ناامیدی کند پس عمده مسئله در جهاد تبیین ایجاد امید است و یاس و ناامیدی چیزی است که آینده انقلاب اسلامی را نابود خواهد کرد. 

فلاحتی با بیان اینکه گذشته نظام اسلامی با سختی‌هایی که سپری شده ریل‌گذاری شده است، افزود: امروز باید هوشمندانه عمل کنیم چرا که دشمن هر روز معرکه‌های جدیدی را می‌آفریند.

وی با اشاره به اینکه در عرصه جهاد تبیین باید هوشمندانه عمل کرد، بیان کرد: پس از ۴۳ سال از عمر انقلاب باید بدانیم که انقلاب فدایی می‌خواهد اگر کسی در انقلاب برای خودش گردنکشی و بی‌قانونی کند نمی‌توان توقع داشت انقلاب گردان باشد و چشم بینای انقلاب باشد. 

نماینده ولی فقیه در استان گیلان امیدآفرینی و امیدبخشی را مورد تاکید مسؤولان در عرصه جهاد تبیین قرار داد و تصریح کرد: ائمه جمعه پدران معنوی شهرستان‌ها هستند و دیدار مسؤولان با ائمه جمعه حتی با همدیگر می‌توان مشکلات زیادی را مطرح و حل کرد و از حجم سرگردانی مردم و گم شدن در بروکراسی ادارات کاسته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان در نظام اسلامی باید خویشتن‌دار باشند، افزود: مردم در مواجه با مشکلات داد خودشان را می‌زنند اما مسؤول جامعه اسلامی باید با آرامش و تسلط بر خود به حل مشکل بپردازد. 

فلاحتی با اشاره به اینکه امروز دشمن با کمک فضای مجازی در خانه‌ها و کنار زندگی ماست، گفت: فرمانداران نسبت به برگزاری موعد جلسه شورای اهتمام ویژه داشته باشند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *