» آخرین اخبار » گیلان » نسل جوان در فضای مجازی مورد هجمه دشمن است

نسل جوان در فضای مجازی مورد هجمه دشمن است

مارس 9, 2022 00

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، آیت‌الله رسول فلاحتی پیش از ظهر امروز در همایش ائمه جمعه و روسای شوراهای زکات استان گیلان در سالن همایش اردوگاه شهید مطهری چابکسر با اشاره به جهاد تبیین اظهار کرد: جهاد تبیین یکی از اموری بوده که از صدر اسلام بوده حتی در حادثه کربلا که توسط حضرت زینب (س)، امام سجاد (ع) و حضرت‌ام البنین بخشی از حقایق کربلا تبیین شده و امروز جزء اولین جهادهاست. 

وی با بیان اینکه به هر عملی جهاد اتلاق نمی‌شود، افزود: جهاد به عملی گفته می‌شود که یکی از توطئه‌های دشمن را هدف قرار دهد و دفع کند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به جنگ روایت‌ها توسط دشمن و اینکه دشمن یک چهره سیاه از نظام ایران اسلامی به تصویر می‌کشد، بیان کرد: نسل امروز به دلیل درگیری شبکه‌های مجازی و رسانه‌ایی در خصوص واقعیت‌های انقلاب دچار شبه شده‌اند. 

وی با تاکید بر لزوم ایجاد امید در بین مردم در عرصه جهاد تبیین تصریح کرد: یکی از چیزهایی که امروز دشمن تلاش می‌کند، بزک کردن و بزرگنمایی هر حرکتی است که در ملت ایجاد یاس و ناامیدی کند پس عمده مسئله در جهاد تبیین ایجاد امید است و یاس و ناامیدی چیزی است که آینده انقلاب اسلامی را نابود خواهد کرد. 

فلاحتی با بیان اینکه گذشته نظام اسلامی با سختی‌هایی که سپری شده ریل‌گذاری شده است، افزود: امروز باید هوشمندانه عمل کنیم چرا که دشمن هر روز معرکه‌های جدیدی را می‌آفریند.

وی با اشاره به اینکه در عرصه جهاد تبیین باید هوشمندانه عمل کرد، بیان کرد: پس از ۴۳ سال از عمر انقلاب باید بدانیم که انقلاب فدایی می‌خواهد اگر کسی در انقلاب برای خودش گردنکشی و بی‌قانونی کند نمی‌توان توقع داشت انقلاب گردان باشد و چشم بینای انقلاب باشد. 

نماینده ولی فقیه در استان گیلان امیدآفرینی و امیدبخشی را مورد تاکید مسؤولان در عرصه جهاد تبیین قرار داد و تصریح کرد: ائمه جمعه پدران معنوی شهرستان‌ها هستند و دیدار مسؤولان با ائمه جمعه حتی با همدیگر می‌توان مشکلات زیادی را مطرح و حل کرد و از حجم سرگردانی مردم و گم شدن در بروکراسی ادارات کاسته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان در نظام اسلامی باید خویشتن‌دار باشند، افزود: مردم در مواجه با مشکلات داد خودشان را می‌زنند اما مسؤول جامعه اسلامی باید با آرامش و تسلط بر خود به حل مشکل بپردازد. 

فلاحتی با اشاره به اینکه امروز دشمن با کمک فضای مجازی در خانه‌ها و کنار زندگی ماست، گفت: فرمانداران نسبت به برگزاری موعد جلسه شورای اهتمام ویژه داشته باشند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

[ad_2]

منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *