» آخرین اخبار » گیلان » ترافیک پرحجم و سنگین در ۲ محور خروجی گیلان/ مسافران فردا بازگردند

ترافیک پرحجم و سنگین در ۲ محور خروجی گیلان/ مسافران فردا بازگردند

خرداد ۱۶, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان رئیس پلیس راه گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر باند شمال به جنوب محور رشت – قزوین ترافیک پر حجم و سنگین دارد، گفت: ترافیک در محور آستارا – اردبیل نیز سنگین و پر حجم است.

سرهنگ جاور صفاری در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به وضعیت ترافیک در محورهای خروجی گیلان، اظهار کرد: از ابتدای امروز شاهد بار ترافیکی پر حجم در محور رشت – قزوین در محدوده امامزاده هاشم هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر باند شمال به جنوب محور رشت – قزوین ترافیک پر حجم و سنگین دارد، تصریح کرد: شاهد ترافیک در شهر رودبار هم هستیم.

رئیس پلیس راه گیلان، ترافیک در محور آستارا – اردبیل را نیز سنگین و پر حجم دانست و گفت: از چهارشنبه هفته گذشته تاکنون بالغ بر ۴۲۹ هزار دستگاه خودرو وارد استان شده که ۲۵۶ هزار دستگاه بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است و رشد ۱۴۹ درصدی را نشان می دهد.

صفاری، با اشاره به مصدوم شدن ۶۰ نفر و جان باختن هفت نفر در حوادث جاده ای، متذکر شد: مسافرانی که هنوز در استان هستند، زمان بازگشت خود را مدیریت کنند و فردا به استان خود بازگردند، زیرا محورهای خروجی استان گنجایش ترافیک بیشتر را ندارد.

وی همچنین از رانندگان در محورهای شلوغ خواست صبر و حوصله داشته باشند و با سرعت های غیر مجاز زمان از دست رفته را جبران نکنند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×