» آخرین اخبار » گیلان » فعالیت های جهاد دانشگاهی بی رقیب است

فعالیت های جهاد دانشگاهی بی رقیب است

خرداد ۱۱, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان رئیس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان گفت: فعالیت های جهاد دانشگاهی متنوع و بی رقیب است.

دکتر حمیدرضا مسکنی امروز در مراسم جشن ثبت نام هزارمین فراگیر مرکز آموزشهای تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی فومن با ابراز خرسندی از حضور در شهرستان فومن اظهار کرد: مرکز آموزشهای تخصصی کوتاه مدت فومن از سال ۹۹ آغاز به کار کرده است. ایجاد این مرکز از سوی همکاران پیشنهاد شد و با شناختی که از شهرستان دانش پذیر فومن وجود داشت با استقبال جهاد دانشگاهی استان مواجه شد.

وی با اشاره به کسب موفقیت های مرکز آموزشهای تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی فومن افزود: چنین دستاوردهایی مسئولیت ما را بیشتر می کند. بنا داریم به این چنین مراکزی خدمات و امکانات بیشتری ارائه کنیم.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان تصریح کرد: بخش مهارت محور بخش کوچکی از فعالیت های جهاد دانشگاهی است و این سازمان پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی را دارد که در سطح کشور فعالیت می کند. همچنین در بخش خون بند ناف سلامتی را ذخیره می کند که هم اکنون این فعالیت ها در رشت در حال انجام است.

مسکنی با بیان اینکه خدمات سازمان جهاد دانشگاهی گیلان در استان متنوع و بی رقیب است، بر ارتقای فعالیت مراکز جهاد دانشگاهی در شهرستان ها تاکید کرد و ادامه داد: این مراکز پایگاه های مهم جهاد دانشگاهی در شهرستان ها هستند و خوشحالم که موفقیت های خوبی را در کارنامه کاری خود دارند.

وی با بیان اینکه نگاه ما این است که آموزش ها در جهاد دانشگاهی به ثروت تبدیل شود، خاطرنشان کرد: قطعا از این پس در شهرستان ها بیشتر ورود خواهیم کرد و مراکز کامل تر خواهند شد تا به متقاضیان خدمات رسانی مطلوب تری ارائه شود.

مسکنی با بیان اینکه پرواضح است که جهاد دانشگاهی یک مرکز فرهنگی است و بخش فرهنگی در جهاد دانشگاهی پررنگ تر از دیگر بخش ها است، ادامه داد: همواره جهاد دانشگاهی تلاش کرده تا سنگی را از سر راه تحقق اهداف نظام بردارد.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان تصریح کرد: از مدیران مراکز آموزش های تخصصی جهاد دانشگاهی شهرستان ها می خواهم  دقت کنند تا فردی که از این مراکز خارج می شود دارای اندوخته هایی باشد که با استفاده از آن قدمهای موثرتری در جهت رشد تعالی خود و جامعه بردارد.

انتهای پیام 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×