» آخرین اخبار » گیلان » کشف شیرینی فاسد تولید نوروز سال گذشته در رشت

کشف شیرینی فاسد تولید نوروز سال گذشته در رشت

خرداد ۸, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مرتضی امینی مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ادامه روند نظارت‌ها بر بازار برای جلوگیری از تخلفات در راستای حمایت از شهروندان اظهار کرد: مأموران اداره کل تعزیرات حکومتی استان و نماینده بهداشت، ۲۰۰ جعبه شیرینی بسته‌بندی شده و تاریخ مصرف گذشته به همراه مقادیر زیادی مواد اولیه تهیه شیرینی را در بازرسی از انبار یکی از شیرینی فروشی‌های معروف شهر رشت کشف و در همان مکان امحا کردند. 

وی با بیان اینکه در برخورد با متخلفین هیچ گونه مماشاتی صورت نمی‌گیرد، گفت: با مشخص شدن این تخلف، جریمه نقدی این متخلف به زودی از سوی تعزیرات حکومتی به وی ابلاغ می‌شود. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که این شیرینی‌ها ۱۴ ماه قبل یعنی در فروردین ۱۴۰۰ تولید شده بود، افزود: صاحب شیرینی فروشی نیز به این تخلف اذعان داشته که با بررسی‌های بعمل آمده از این تخلف که سلامت همشهریان به خطر می‌انداخت جلوگیری به عمل آمد. 

امینی با تاکید بر اینکه در برخورد با متخلفین هیچ گونه مماشاتی صورت نمی‌گیرد، بیان کرد: اداره کل تعزیرات برای جلوگیری از تخلفات از هیچ تلاشی دریغ نکرده و با بازرسی‌های مداوم جلوی سوء استفاده‌گری زیاده‌خواهان و متخلفین را خواهد گرفت. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *