» آخرین اخبار » گیلان » برگزاری بیش از ۶۰ ویژه برنامه طی هفته مقاومت در انزلی

برگزاری بیش از ۶۰ ویژه برنامه طی هفته مقاومت در انزلی

خرداد ۱, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی ضمن گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در گرامیداشت هفته مقاومت بیش از ۶۰ عنوان برنامه توسط پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج اجرا خواهد شد.

سرهنگ پاسدار حمید جانباز در نشست خبری به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر که در دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر انزلی برگزار شد، اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در گرامیداشت هفته مقاومت بیش از ۶۰ عنوان برنامه توسط پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان بندر انزلی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه ها با محوریت جهاد تبیین و تولیدات رسانه‌ای است، افزود: از جمله این برنامه‌ها برگزاری مسابقات ورزشی، بزرگداشت شهدای محله، رژه خودرویی، برپایی ایستگاه صلواتی، طبخ نان رایگان، پیش بینی برای توزیع ۵۰۰ بسته کمک معیشتی، برپایی میز خدمت، گرامیداشت یادواره شهدای عملیات بیت المقدس و ۱۲ شهید از انزلی در این عملیات را می توان نام برد.

جانباز با اشاره به اینکه طرح پاکسازی ساحل و حاشیه تالاب یکی دیگر از این برنامه هاست، گفت: این اقدام در سوم خرداد یک حرکت نمادین و برای فرهنگ سازی است ولی اگر لازم باشد باید همه ظرفیت خود را به کار ببریم و همه در مورد محیط زیست با جدیت پای کار بیاییم زیرا محیط زیست یکی از موضوعات مهمی است که دشمن آن را مورد هدف قرار داده است.

فرمانده سپاه ناحیه بندر انزلی در ادامه با اشاره به حضور در طرح مسکن سازی تصریح کرد: مشارکت در روند احداث و تکمیل ۱۰ واحد مسکونی محرومین که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان احداث ۲۸ واحد آن آغاز شده از دیگر این برنامه ها است.

وی با اشاره به اینکه بزرگداشت رشادت های رزمندگان در خرمشهر یکی از مواردی است که باید برای نسل های جدید بیان شود و نسل چهارم انقلاب با آن آشنا شوند، گفت: یکی دیگر از برنامه‌های در نظر گرفته شده  در این ایام‌خاطره گویی در پایگاه های مقاومت است.

جانباز با اشاره به اینکه سوم خرداد که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مقاومت و ایثار و پیروزی نامگذاری شده، تاکید کرد: نکته مهم این نامگذاری این است که ما وقتی در راه خدا جهاد می کنیم و توکلمان به خداست پیروز خواهیم شد و این روز بهانه ای است برای آینده.

فرمانده سپاه ناحیه انزلی با بیان اینکه قطعا اگر با همین الگو پیش برویم در عرصه‌های مختلف به پیروزی خواهیم رسید، تصریح کرد: اقتصاد در جامعه امروز یکی از خرمشهر هایی است که باید آزاد شود و لازمه آن حضور مردم در صحنه و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و بسیج شدن توسط عموم مردم است و اینکه پرچمدار ولایت باشیم و همبستگی ملی در مواجهه با جنگ اقتصادی داشته باشیم.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×