» دسته‌بندی نشده » سید حسن نصرالله: ۱۵ مه، فقط نکبت فلسطینیان نبود بلکه نکبت همه اعراب بود

سید حسن نصرالله: ۱۵ مه، فقط نکبت فلسطینیان نبود بلکه نکبت همه اعراب بود

اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۱ 0۰



دبیرکل حزب الله لبنان امروز در سخنانی با اشاره به هفتاد و چهارمین سالروز نکبت گفت که نکبت ۱۵ مه فقط نکبت فلسطین نبود، بلکه نکبت همه اعراب بود و حادثه‌ای است که مصیبت‌ها و دردهایش تمام نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، دبیرکل حزب الله لبنان شهید بدرالدین را یکی از سمبل‌های نسلی مومن، انقلابی و مجاهد خواند و گفت که وی از ذکاوت و شجاعت خاص و سخنوری قوی برخوردار بود.

وی در ادامه به روز نکبت فلسطینیان (سالروز تأسیس اسرائیل) اشاره کرد و اظهار داشت که مردم فلسطین در بیش از ۷ دهه گذشته از پیامدهای فاجعه اشغال فلسطین رنج برده‌اند و منطقه به خاطر اشغال فلسطین به منطقه جنگ‌ها تبدیل شده است.

نصرالله با اشاره به حضور گسترده مردم در تظاهرات سالروز نکبت تأکید کرد که حضور مردم فلسطین در صحنه‌های مختلف پیامی قوی به همه است که می گوید برای آزادی منتظر کسی نمی‌مانند. دشمن می خواست مانند آنچه در فلسطین روی داد، در لبنان نیز یک فاجعه بیافریند.

به گزارش العالم، دبیرکل حزب الله لبنان گفت که نکبت ۱۵ مه فقط نکبت فلسطین نبود، بلکه نکبت همه اعراب بود و حادثه‌ای است که مصیبت‌ها و دردهایش تمام نمی‌شود.

وی افزود: برخی در جبهه ضد اشغالگری می‌گفتند که باید یک استراتژی عربی واحد برای آزادی اراضی اشغالی ترسیم شود. در نبرد خلده در برابر اشغالگران صهیونیستی، رزمندگان امل، سوریها، فلسطینییان، نیروهای ملی و گروهی که پس از مدتی حزب الله را تشکیل داد، شرکت داشتند . شهید مصطفی بدرالدین از اشخاصی بود که در نبرد خلده شرکت داشت و در آن زخمی شد.

در حال تکمیل…



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×