» آخرین اخبار » گیلان » دشمن برای میدان ساحل نقشه کشیده است

دشمن برای میدان ساحل نقشه کشیده است

اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، رضا ثقتی ظهر امروز در مراسم اولین گردهمایی مسئله‌شناسی فرهنگی و اجتماعی سواحل کشور در منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: گیلان مهد هست هزار شهید انقلاب و اسلام و ۲۲ هزار جانباز و دو هزار و ۶۰۰ آزاده سرافراز است.

وی این استان را مهم عالمان برجسته نظیر است الله بهجت فومنی و میرزا کوچک جنگلی دانست و گفت:  در این گردهمایی علاوه بر شخصیت‌های کشوری، از شش استان کشور و سازمان‌های آموز اجتماعی و مدیران کل فرهنگ و ارشاد و میراث فرهنگی و ائمه جمعه حضور دارند که به همه آنها خیرمقدم عرض می‌کنیم. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه نهادهای مختلفی در حوزه سواحل متولی هستند، افزود: امیدواریم مصوبات این جلسه به نفع سواحل کشور و مردمی که می‌خواهند از نعمت‌های خدادادی آن استفاده کنند باشد.

ثقتی تمرکز بر روی مسئله فرهنگی سواحل را مایه امیدواری و اعتمادسازی دانست و تصریح کرد: پس از میدان رسانه همین میدان سواحل است که دشمن برای آن نقشه کشیده و خط مقدم عادی سازی ناهنجاری‌ها در همین سواحل اجرایی می‌شود.

وی  آزادسازی سواحل را از جمله اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم دانست و افزود: دولت سیزدهم شجاعانه دستور آزادسازی سواحل را صادر کردند و سواحل به مردم هدیه داده شد و بعد از آن بود که مسئله فرهنگی سواحل مورد توجه قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه امیدواریم امسال اتفاقی مبارک و اقدامی عملی در خصوص مدیریت فرهنگی سواحل صورت گیرد خاطرنشان کرد: موضوع سواحل برای وزارت ارشاد اهمیت فراوانی داشت و برای همین بود که بستر برگزاری این همایش در استان گیلان فراهم شد.

انتهای پیام/۳۳۸۹




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *