» آخرین اخبار » گیلان » نظر پیشکسوت استقلال درباره قهرمانی در لیگ/تکلیف فدراسیون فوتبال روشن شود

نظر پیشکسوت استقلال درباره قهرمانی در لیگ/تکلیف فدراسیون فوتبال روشن شود

اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۱ 0۰


حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت فدراسیون فوتبال اظهار کرد: هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، این فدراسیون را نابود کرد و خود نیز نابود شد و مشخص نشد که دلیل اختلاف هیات رئیسه با عزیزی خادم رئیس فدراسیون چه بود. 

وی که یکی از تماشاگران ویژه مسابقات کشتی فرنگی جام شاهد در رشت بود، گقت: مردم هم دوست دارند که مطلع شوند چه اتفاقاتی افتاده و دلایل مخالفت هیات رئیسه با رئیس فدراسیون چه بوده که متاسفانه هیچکس از این اتفاقات مطلع نیست. 

 بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال با اشاره به وضعیت فدراسیون فوتبال ایران گفت: هم اینک مجمع و دبیرکل باید در خصوص سرنوشت رئیس فدراسیون تصمیم‌گیری کنند و امیدواریم که به زودی تکلیف فدراسیون مشخص شود تا تیم ملی فوتبال با روحیه مناسب و با تمام قدرت در رقابت‌های جام جهانی حضور یابد چون هم اینک از لحاظ روحی، شرایط تیم ملی مناسب نیست و تکلیف نیز مشخص نیست که برای بازهای تدارکاتی چه تصمیماتی اتخاذ خواهد شد. 

بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال تهران به حضور در رقابت‌های کشتی جام شاهد در رشت اشاره کرد و افزود: با توجه به رفاقت خوبی که با دکتر افتخاری عضو فدراسیون جهانی کشتی دارم در این مسابقات حضور یافتم و افتخاری یکی از بزرگان ورزش کشور و کمیته ملی المپیک بشمار می‌رود که تاکنون نیز خدمات زیادی را به ورزش کشور به خصوص به ورزش گیلان ارایه داده است. 

روشن، خودش را با کشتی غریبه ندانست و تصریح کرد: من با کشتی غریبه نیستم چون در سن جوانی رشته‌های دو و میدانی و کشتی را دنبال می‌کردم که این ورزش‌ها پایه و اساس بدنسازی ما در دوران فوتبال شد و اگر اندک افتخاراتی نیز کسب کردم، به دلیل حضور در رشته‌های دو و میدانی و کشتی بود که توانست قدرت بدنی ما را افزایش دهد. 

وی با اشاره به ظرفیت استان گیلان در ورزش بیان کرد: خوشبختانه سالن برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام شاهد بسیار مناسب و زیبا است و امیدواریم که گیلان بتواند مسابقات مهمتری را میزبانی کند. 

وزیر ورزش را فراری ندهیم
زننده گل تیم ملی ایران به پرو در جام جهانی ۱۹۷۸ درباره وزیر ورزش نیز گفت: خوشبختانه هم اینک یک فرد ورزشی و جوان، سکاندار وزارت ورزش و جوانان است که با توجه به فعالیت‌هایی که تاکنون انجام داده، هدفش خدمت به ورزش است و باید شرایط حضور اینگونه افراد را در ورزش مهیا کنیم و نباید با انتقادات مخرب و بی‌جای خود، اینگونه افراد دلسوز را دلسرد کنیم.

وی با اشاره به همکاری وزیر ورزش و مسؤولان ورزشی گفت: البته باید به وزیر ورزش فرصت و امکانات مناسبی داد تا با توجه به هدف و فعالیت سجادی، وی بتواند با کمک و همکاری سایر مسؤولان ورزش، در پیشرفت ورزش در جامعه کوشاتر باشد. 

آکادمی استقلال با قدرت راه‌اندازی می‌شود
بازیکن و پیشکسوت سابق تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه به نتایج این تیم نیز اشاره کرد و افزود: گرچه هم اینک تیم استقلال بازهای خوبی انجام نمی‌دهد، اما نتایج خوبی را کسب کرده و این بهتر از آن است که تیمی بازی‌های خوبی ارایه دهد اما نتیجه مطلوب را کسب نکند. 

پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به شرایط قهرمانی استقلال گفت: هم اینک شرایط قهرمانی تیم فوتبال استقلال تهران دست خودش است و این تیم می‌تواند با کسب نتایج مطلوب در چند بازی باقیمانده، قهرمان لیگ برتر شود اما باید آکادمی استقلال با قدرت راه‌اندازی و به کار خود ادامه دهد تا بتوانیم پشتوانه‌سازی مناسبی داشته باشیم. 

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال با اشاره به وضعیت آکادمی و بزرگسالان استقلال بیان کرد: هم اینک قرارداد چند بازیکن با تیم استقلال به اتمام رسیده و برای اینکه این تیم و همچنین سایر تیم‌ها از این بابت ضربه نبینند، باید آکادمی قدرتمندی داشته تا این آکادمی بازیکن‌های خوبی را تحویل تیم بزرگسالان دهد. 

وی پشتوانه‌سازی را برای استقلال با اهمیت دانست و تصریح کرد: در این راستا نیز با آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال صحبت‌هایی انجام دادیم تا آکادمی استقلال را راه‌اندازی کنیم تا این تیم از لحاظ پشتوانه‌سازی خیالش آسوده و راحت باشد چون آکادمی همانند حساب پس‌انداز است که هر چقدر سرمایه‌گذاری روی آن انجام شود، سودش بیشتر خواهد شد. 

روشن با بیان اینکه باید به پیشکسوتان احترام گذاشت و از تجربیات آن‌ها بهره گرفت، افزود: در این راستا، با توجه به صحبت‌هایی که شده، کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال تهران با توجه به جایگاه و طبقه‌بندی پیشکسوتان، فعالیت خواهد کرد که پیشکسوتان می‌توانند به صورت آزاد در تمریات استقلال حضور یافته و حتی با آنان تمرین کنند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *