» آخرین اخبار » گیلان » معرفی نفرات برتر پنج وزن نخست مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی در رشت

معرفی نفرات برتر پنج وزن نخست مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی در رشت

اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان با پایان یافتن نخستین روز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام شاهد رشت، نفرات برتر پنج وزن نخست این مسابقات معرفی شدند.

رقابت‌های کشتی فرنگی جام شاهد که از امروز در رشت و در رده سنی جوانان آغاز شده، در پایان مسابقات وزن ۵۵ کیلوگرم، هومرس آراکلیان از ارمنستان با غلبه برابر همه رقبای خود بر سکوی قهرمانی ایستاد، مهدی احمدی از ایران دوم شد، مهدی کمالی و علی نورایی دیگر کشتی گیران ایران به طور مشترک سوم شدند.

همچنین در پایان رقابت‌های وزن ۶۳ کیلوگرم، علی اصغرسام از ایران توانست عنوان قهرمانی را کسب کند تا مدال طلای این وزن را بر گردن بیاویزد. امید احمدی از ایران در جایگاه دوم و رضا قیطاسی نیز از ایران و وارژان آناتونیان از ارمنستان به طور مشترک مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند.

در رقابت‌های وزن ۷۲ کیلوگرم رضا ساکی از ایران به مقام نخست دست یافت، غلامرضا فرخی دیگر کشتی‌گیر کشورمان دوم شد، محمدمهدی میری و سیدمرصاد یحیی‌پور دیگر کشتی گیران ایرانی به طور مشترک روی سکوی سوم این وزن ایستادند.

در وزن ۸۲ کیلوگرم، آریا نامجو توانست برابر همه رقبای خود غلبه کند تا مدال طلای این وزن را بر گردن بیاویزد، سیدهادی حسینی دوم شد، شاهد آخوندزاده از جمهوری آذربایجان به همراه محمدرضا الله بداشتی از ایران به طور مشترک سوم شدند.

همچنین در رقابت‌های وزن ۹۷ کیلوگرم، شایان حبیب زارع از ایران به مقام قهرمانی و عنوان نخست دست یافت، محمدصادق عبداللهی دوم شد، حسین بالی و آرمین صالح نیز به طور مشترک در سکوی سوم قرار گرفتند تا تمامی مدال‌های این وزن به کشتی گیران ایران تعلق گیرد. 

به گزارش ایسنا؛ پانزدهمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام شاهد از صبح امروز،۲۲ اردیبهشت در ۱۰ وزن و به مدت دو روز در مجموعه ورزشی ۶ هزار نفره شهدای رشت آغاز شده که این مسابقات روز فردا، ۲۳ اردیبهشت با معرفی نفرات برتر اوزان ۶۰ ، ۶۷ ، ۷۷ ، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم به پایان می‌رسد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×