» آخرین اخبار » گیلان » تقدیر استاندار از مدافعان سلامت و مردم گیلان در مدیریت بیماری کرونا

تقدیر استاندار از مدافعان سلامت و مردم گیلان در مدیریت بیماری کرونا

اردیبهشت ۲۲, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی ظهر امروز در نشست ستاد کرونا گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره اقدامات ستاد کرونا استان اظهار کرد: در آغاز شیوع کرونا در کشور، بلافاصله پس از تشکیل ستاد ملی کرونا، ستاد استانی کرونا در گیلان نیز تشکیل و سیاست‌های دولت و همچنین دغدغه‌های مردم را در آن دنبال کرده است. 

وی با اشاره به تلاش‌های همه‌جانبه در مدیریت بیماری کرونا افزود: مدیریت صحیحی که امروزه در کرونا حاصل شده، مرهون تلاش‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و همکارانشان و همچنین همراهی مردم استان است. 

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به برخی از موفقیت‌های استان در بحران کرونا گفت: گیلان در نوبت اول و دوم واکسن کرونا در کشور حائز رتبه نخست شده و امیدواریم با همراهی مردم و رسانه‌ها، در نوبت سوم نیز پوشش واکسیناسیون در استان به سطح مورد انتظار برسد. 

عباسی با اشاره به جمعیت ساکن و شناور قابل‌توجه در استان گیلان بیان کرد: در تعطیلات نوروزی امسال حدود هفت میلیون نفر مسافر وارد استان گیلان شد و تمام تلاش ما در استان در جهت حفظ و ارتقای ایمنی و سلامت مردم و استان بوده است. 

وی با اشاره به پیشتازی گیلان در ایثار و ازخودگذشتگی افزود: گیلانیان مفتخر هستند که نخستین شهید مدافع سلامت کشور نرجس خانعلی زاده را تقدیم سلامت مردم کرده‌اند. 

استاندار گیلان ضمن تقدیر از همراهی بی‌مثال و کم‌نظیر مردم با سیاست‌های دولت در مدیریت بیماری کرونا، از اصناف و دستگاه‌های اجرایی کشور قدردانی کرد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *