» آخرین اخبار » گیلان » رقابت ۲۰۰ فرنگی کار داخلی و خارجی در رشت

رقابت ۲۰۰ فرنگی کار داخلی و خارجی در رشت

اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان، از آمادگی ۲۰۰ فرنگی کار جوان از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، جمهوری آذربایجان و ارمنستان در رقابت های جام شاهد خبر داد و گفت: رشت میزان این رقابت های دو روزه خواهد بود.

جهانبخش آرمان در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و هیئت کشتی استان افتخار میزبانی از رقابت های کشتی فرنگی جوانان را دارد، اظهار کرد: این رقابت های بین المللی تحت عنوان جام شاهد با محوریت شهید حسن عشوری برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از رقابت های کشتی فرنگی جوانان طی روز های پنجشنبه و جمعه، ۲۲ و ۲۳ اردیبشهت ۱۴۰۱، افزود: رقابت های جام شاهد در سالن ۶۰۰۰ نفری شهدای رشت برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان از آمادگی ۲۰۰ فرنگی کار جوان از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، جمهوری آذربایجان و ارمنستان در رقابت های جام شاهد خبر داد و اضافه کرد: رقابت های کشتی فرنگی جام شاهد در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۷۲، ۷۷، ۸۲، ۸۷ و ۹۷ کیلوگرم برگزار می شود.

آرمان، از مردم ورزش دوست استان خواست با حضور خود در سالن شهدای رشت مشوقی برای ورزشکاران ایرانی باشند، خاطرنشان کرد: امیدواریم این رقابت ها سبب افتخار ملی و کسب عناوین برجسته ورزشی شود.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×