» آخرین اخبار » گیلان » هزار بسته معیشتی و جهیزیه عروس در بندرانزلی توزیع شد

هزار بسته معیشتی و جهیزیه عروس در بندرانزلی توزیع شد

اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی گفت: صبح امروز و در راستای برنامه‌های مواسات؛ همدلی و کمک مومنانه هزار بسته معیشتی و دو سری جهیزیه عروس تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

سرهنگ حمید جانباز در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: صبح امروز و در راستای برنامه‌های مواسات؛ همدلی و کمک مومنانه ۱۰۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان بود، افزود: این برنامه در گرامیداشت هفته بسیج سازندگی و همچنین ایام شهادت شهید دوربین و به نیابت از این شهید انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه علاوه بر بسته‌های معیشتی دو سری جهیزیه به ارزش ۵۰ میلیون تومان به نوعروسان اهدا شد، تصریح کرد: در حال حاضر یک جامعه اطلاعاتی از افراد نیازمند در سطح شهرستان بندر انزلی داریم ولی اگر شهروندان افراد دیگری را می‌شناسند می‌توانند برای حمایت معرفی کنند.

جانباز با تاکید بر اینکه یکی از رسالت‌های مهم گروه‌های جهادی رفع محرومیت و کمک به نیازمندان است، گفت: در حال حاضر در جنگ اقتصادی با دنیای استکبار هستیم و منطقه نبرد ما همین حوزه‌ای است که افراد کم‌بضاعت و دچار آسیب هستند.

وی افزود: بسیج وظیفه دارد همانند دوران دفاع مقدس در این منطقه پای کار باشد و دست نیازمندان را بگیرد که خوشبختانه در شهر سطح شهرستان بندر انزلی گروه‌های جهادی، پایگاه‌های مقاومت همچنین با حمایت‌های مسئولان فضای خوبی برای پشتیبانی ایجاد کرده است.

به گزارش ایسنا، شهید جواد دوربین متولد بندرانزلی و از شهدای مدافع حرم بود که اردیبهشت سال ۹۵ در خان طومان سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×