» دسته‌بندی نشده » تاثیر تعویق بازی‌های آسیایی بر انتخابات کمیته/ سعیدی: هزینه‌‌ای به ما تحمیل نشد

تاثیر تعویق بازی‌های آسیایی بر انتخابات کمیته/ سعیدی: هزینه‌‌ای به ما تحمیل نشد

اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بازی‌های آسیایی هانگژو که قرار بود شهریور و مهرماه امسال در چین برگزار شود، با تصویب هیات اجرایی شورای المپیک آسیا به تعویق افتاد و زمان جدید آن در طول یک ماه آینده احتمالا اعلام خواهد شد.

کیکاووس سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اینکه با تعویق بازی‌های آسیایی بار سنگینی از روی دوش کمیته برداشته شد، عنوان کرد: ما باید تمهیدات لازم را پیش‌بینی می‌کردیم. کمیته ملی المپیک طبق روال در همه ادوار وظیفه خود را انجام داده است، ما هم تلاش می‌کردیم کاروانی مقتدر و کیفی اعزام کنیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد: شایعه تعویق بازی‌ها قبلا مطرح شده بود، فعلاً زمان جدید مشخص نیست و قرار است در کمیته اضطراری که در شورای المپیک آسیا تشکیل شده در این خصوص تصمیم‌گیری شود. ستاد برگزاری بازی‌های آسیایی آمادگی برگزاری مسابقات را داشت اما دولت چین تقاضا کرد به خاطر کرونا این مسابقات در زمان دیگری برگزار شود.

سعیدی در پاسخ به این سوال که آیا تعویق بازی‌های آسیایی هزینه‌هایی را به کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌ها تحمیل کرده، تصریح کرد: ما طبق روال و برنامه جلو رفتیم؛ بحث لباس کاروان را داشتیم که قرار بود یکشنبه هفته آینده با تولیدکنندگان سه طرح نهایی و کمیسیون ورزشکاران جلسه‌ای برگزار و تصمیم پیشنهاد به ستاد عالی اعلام شود اما در آستانه قرارداد نبودیم. درباره بلیت هم همینطور، بحث کارشناسی مطرح بود اینکه بهترین پرواز چیست اما هیچ هزینه‌ای در این خصوص انجام ندادیم.

سعیدی خاطرنشان کرد: در خصوص هزینه‌های دیگر باید به مسائل فدراسیون‌ها اشاره کرد که آنها برنامه‌های مختلفی داشتند، اردوهایی را برگزار کردند، انتخاب مربی و تعیین کادر سرپرستی از جمله هزینه‌ها بود. البته ما بازی‌های کشورهای اسلامی را در پیش داریم که تمرکزمان را روی آن می گذاریم تا توانمندی خودمان را به نمایش بگذاریم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه قرار بود انتخابات کمیته بعد از بازی‌های آسیایی برگزار شود، با تعویق این بازی‌ها برنامه چه تغییری خواهد داشت؟ گفت: اجازه دهید این موضوع در هیات اجرایی بررسی و بعد اعلام شود.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *