» آخرین اخبار » گیلان » برگزاری هفته های فرهنگی و هنری در شهرستان های گیلان

برگزاری هفته های فرهنگی و هنری در شهرستان های گیلان

اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان گفت: برگزاری هفته های فرهنگی و هنری در شهرستان های استان گیلان از امسال با هر هفته یک شهر در دستور کار قرار دارد.

رضا ثقتی در جمع اصحاب رسانه شهرستان مرزی بندر آستارا با تاکید بر احیای ظرفیت های مردمی در حوزه فرهنگ و هنر، از برگزاری هفته های فرهنگی و هنری در شهرستان های گیلان، خبر داد و گفت: ظرفیت های فرهنگی و هنری شهرستان های استان گیلان امسال با برگزاری هفته های فرهنگی و هنری مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی بر اهمیت تحقق عدالت فرهنگی در تمامی زمینه ها تاکید کرد و گفت: احیای انجمن های ادبی و فرهنگی و همچنین کانون های مساجد با رویکرد پیشرانه مردمی در دستور کار قرار دارد.

ثقتی با بیان اینکه شهرستان مرزی آستارا برای ما بسیار مهم است، افزود: شهرستان مرزی آستارا در یک جنگ نابرابر فرهنگی قرار دارد و همه باید در حوزه فرهنگی مقتدرانه عمل کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه در سفر ریاست جمهوری به استان گیلان، اعتباری برای چهار پروژه در سطح استان اختصاص داده شد و تکمیل مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری ارشاد آستارا یکی از این پروژه ها است تا این مجتمع در سال ۱۴۰۱ تکمیل شود، گفت: این پروژه تا پایان سال جاری باید با اتمام برسد و این تصمیم قطعی است.

وی از اختصاص روزی به نام آستارا با هماهنگی و همفکری با مسئولان این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: شهرستان مرزی آستارا از افتخارات فرهنگی و هنری استان گیلان است و از ظرفیت های این شهرستان مرزنشین استفاده خواهد شد.

این مسئول فرهنگی با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری حیران نگین ایران اظهار کرد: حیران به عنوان یک سرمایه ملی، نقطه اتحاد مردم ایران و گیلان است.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×