» دسته‌بندی نشده » استاندار گلستان: روز قدس نماد وحدت مسلمانان است

استاندار گلستان: روز قدس نماد وحدت مسلمانان است

اردیبهشت ۹, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گلستان استاندار گلستان روز قدس را نماد وحدت ملت مسلمانان برشمرد و گفت: ملت ایران همواره پشتیبان محرومان و مستضعفان بوده‌ است.

علی محمد زنگان صبح امروز در حاشیه راهپیمایی پرشور روز قدس گرگان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) فرمودند اگر مسلمانی صدای یک مظلومی را بشنود که تقاضای کمک می کند و به او نپردازد مسلمان نیست به تبع این رهنمود رسول خداوند(ص) حمایت از مظلومان سرلوحه کار مسلمانان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره پشتیبان محرومان و مستضعفان بوده‌ و این شاخص در ذات مردم ایران قرار دارد، افزود:  نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ایران همواره حامی مظلومان و مستضعفان خواهند بود، متاسفانه استکبار جهانی به سرکردگی صهیونیسم بین الملل ظلم بزرگی را در حق مردم مسلمان فلسطین وارد می کند و وظیفه همه ما این است که با حضور پرشور  خود وحشی‌گری رژیم اشغالگر قدس را محکوم کنیم.

دشمنان ما همواره به دنبال اختلاف افکنی هستند

استاندار گلستان با بیان اینکه مردم امروز در آخرین جمعه ماه رمضان مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند، تصریح کرد: امروز ملت ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس مقابل صهیونیست های خبیث که دنیا را به فساد می کشانند و در سرزمین های اسلامی ظلم و فساد می کنند اعلام برائت کردند.

زنگانه، حضور مردم در راهپیمایی روز قدس برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین را نماد وحدت دانست و افزود: در استان گلستان نیز اقوام و مذاهب مختلف با صلح و صفا و صمیمت در کنار یکدیگر زندگی می کنند و امروز نیز اقوام و مذاهب گلستان اعم از شیعه و سنی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین وارد میدان شدند.

وی با بیان اینکه دشمن همیشه به دنبال اختلاف است، تاکید کرد: گاهی اوقات اراده هایی مبنی بر شکستن وحدت بین شیعه و سنی ایجاد می شود که مردم گلستان باید در برابر این توطئه ها هوشیار بوده و همواره به دنبال وحدت، انسجام و همدلی باشند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×