» دسته‌بندی نشده » تاکید دولت صنعاء بر پشتیبانی از مقاومت فلسطین

تاکید دولت صنعاء بر پشتیبانی از مقاومت فلسطین

اردیبهشت ۸, ۱۴۰۱ 0۰


دولت صنعاء بر موضع رهبر، دولت و ملت یمن جهت حمایت از مسئله فلسطین و پشتیبانی از مقاومت آن تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، دولت صنعاء امروز (پنجشنبه) در نشست دوره‌ای خود بر موضع رهبری، دولت و ملت یمن جهت پشتیبانی از مسئله فلسطین و حمایت از مقاومت آن تاکید کرد.

دولت یمن اعلام کرد، روز جهانی قدس از روزهای مهم و برجسته است که طی آن ملت‌های عربی و اسلامی به اشکال متعدد توجه خود به مسائل امت و فراموش نشدن آنها و در رأس آن مسئله فلسطین را اعلام می‌کنند و تاکید دارند که در قلب آنها قدس شریف قرار دارد که در معرض تلاش‌های مداوم رژیم غاصب صهیونیستی برای تخریب و نابودی هویت اسلامی آن است.

دولت یمن اقدامات قهرمانانه مردم آزاده بیت المقدس در رویارویی با طرح‌های دشمن صهیونیستی جهت یهودی سازی قدس و هدف قرار دادن حرم آن را ستود.

دولت یمن اعلام کرد که مردم این کشور مجددا از طریق برنامه‌های روز جمعه همبستگی کامل خود را با برادرانشان در فلسطین و حقوق آنها برای مقابله در قبال اشغالگر و طرح‌هایش برای یهودی سازی قدس اسلامی اعلام می‌کنند.

از سوی دیگر، دولت یمن بر پایبندی ارتش و کمیته‌های مردمی برای خویشتن‌داری و پایبندی قاطعانه جهت موفقیت آمیز بودن آتش‌بس در یمن با وجود نقض‌های صورت گرفته از سوی طرف دیگر تاکید کرد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×