» آخرین اخبار » گیلان » بهسازی و روکش ۲۱۴ کیلومتر از راه های گیلان

بهسازی و روکش ۲۱۴ کیلومتر از راه های گیلان

اردیبهشت ۷, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از بهسازی و روکش ۱۱۴ کیلومتر از راه های اصلی استان گیلان طی مدت مذکور خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین بهسازی و روکش ۶۹ کیلومتر از راه های فرعی و ۲.۹ کیلومتر از آزادراه های استان انجام شده است.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، از ارتقای ایمنی تردد ۷۵۰۰ دانش آموز مدارس حاشیه راه استان گیلان طی سال ۱۴۰۰ خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راه ها تاکنون ۱۰۰۰ واحد آموزشی مورد آموزش و بازآموزی ایمنی تردد قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه طبق آمارهای اداره کل آموزش و پرورش استان از ابتدای طرح مذکور تاکنون هیچگونه گزارشی مبنی بر تصادف دانش آموزان نداشتیم، افزود: ارتقای ایمنی تردد ۴۳۱ دستگاه موتورسیکلت نیز انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، کنترل و نظارت ۱۲۸۲ دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری، معاینه فنی ۳۰ هزار و ۵۰۸ دستگاه خودروی سنگین، رسیدگی به ۲۰۴۸ مورد تخلف اضافه تناژ و صدور ۲۴۹۲ پروانه عبور بار ترافیکی را از اهم فعالیت های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در سال ۱۴۰۰ دانست.

مرادی، با بیان اینکه طی سال گذشته ۱۶۰۰ کیلومتر خط کشی، ۲۳ کیلومتر تعمیر و نصب گاردریل نصب ۱۵ مورد روشنایی نقطه ای و ۶۵۰ مورد نصب علائم اخطاری، انتظامی و هشداری انجام شده است، گفت: ۳۴ کیلومتر روکش راه روستایی و ۳۲ کیلومتر آسفالت راه روستایی داشتیم.

وی از بهسازی و روکش ۱۱۴ کیلومتر از راه های اصلی استان گیلان طی مدت مذکور خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین بهسازی و روکش ۶۹ کیلومتر از راه های فرعی و ۲.۹ کیلومتر از آزادراه های استان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به انجام آسفالت حفاظتی(میکروسرفیسینگ ) در ۲۹ کیلومتر از راه های اصلی استان، متذکر شد: ۳۳۹ مورد رفع تجاوز از حریم راه ها و اجرای طرح های ایمنی ویژه عابرین پیاده، ادوات کشاورزی و وانت بارها از دیگر فعالیت ها در حوزه ایمنی حمل و نقل استان است.

به گزارش ایسنا، مراسم زنگ ایمنی به مناسبت ۷ اردیبهشت، روز ملی ایمنی حمل و نقل در یکی از مدارس بخش خشکبیجار از توابع شهرستان رشت برگزار شد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×