» دسته‌بندی نشده » لیگ برتر بسکتبال در راند آخر/ جام گرگانی می‌ماند یا به نصف جهان می‌رود؟

لیگ برتر بسکتبال در راند آخر/ جام گرگانی می‌ماند یا به نصف جهان می‌رود؟

اردیبهشت ۴, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، لیگ برتر بسکتبال پس از ماه‌ها به حساس ترین مرحله خود یعنی فینال رسید، جایی که دو تیم گرگانی و اصفهانی شهرداری و ذوب آهن از فردا دوشنبه باید برای قهرمان مقابل هم قرار بگیرند. 

هر دو تیم بازی‌های سختی را برای رسیدن به فینال پشت سر گذاشتند. ذوب آهنی‌ها در این فصل با توجه به سیاست مسئولان باشگاه‌شان بدون داشتن بازیکن خارجی بازی کردند. شاگردان کوهیان در ابتدای فصل ثبات آنچنانی نداشتند، اما هرچه از بازی‌ها سپری شد، تیم با سابقه اصفهانی به هماهنگی بیشتری رسید تا جایی که رکورد قابل توجه ۲۰ مسابقه بدون شکست را پشت سر گذاشت.

داشتن دو گارد با تجربه یعنی فرید اصلانی و سجاد مشایخی خیال کوهیان را برای پخش توپ راحت کرده و در زیر حلقه نیز حضور بازیکنانی چون ارسلان کاظمی و آرمان زنگنه قدرت این تیم را افزایش داده است.

 

پای دیگر فینال قهرمان فصل قبل است، تیمی که در این فصل چند بازیکن خوب فصل گذشته خود را از دست داد، اما با این شرایط و با وجود افت و خیز زیادی که در طول بازی‌ها داشت خودش را به فینال رساند. محمد جمشیدی و پری پتی همانند فصل قبل ستاره‌های این تیم هستند و عصای دست مهران حاتمی محسوب می‌شوند و گرگانی‌ها امید زیادی به دستان این دو بازیکن دارند تا یک بار دیگر طعم شیرین قهرمانی را در لیگ بسکتبال بچشند.

اوج رقابت‌های گرگانی‌ها در این فصل بازی با شیمیدر بود که موفق شدند در سه مسابقه حساس و نفسگیر حریف قدرتمند خود را از پیش رو بردارند و بار دیگر به فینال برسند. شاگردان مهران حاتمی نقطه قوتی هم بیرون از زمین دارند و آن هم  تماشاگران پرشورشان است. گرگانی‌ها نشان داده‌اند حمایت فوق العاده ای از تیم خود دارند و در هر مسابقه از گرگان به تهران می‌آیند،  تا بار دیگر جام قهرمانی را به شهرشان ببرند.

 

 

به گزارش فارس، فینال به صورت ۳ برد از ۵ مسابقه در سالن بسکتبال آزادی برگزار می‌شود.

برنامه رقابت‌ها به شرح زیر است:

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *