» آخرین اخبار » گیلان » نظارت لیگ برتری در دیدار مدعیان صعود/استیون جرراد مقابل تیم زادگاهش

نظارت لیگ برتری در دیدار مدعیان صعود/استیون جرراد مقابل تیم زادگاهش

اردیبهشت ۴, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، طبق اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، امیر عرب براقی به همراه کمک‌های خود محمد جواد مداح و علی اکبر نوری تیم داوری بازی معوقه هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال بین تیم‌های فوتبال مس کرمان و ملوان بندرانزلی را تشکیل می‌دهند.

همچنین شاهین یزدانی داور چهارم و بهرام مهرپیما به عنوان ناظر داوری در این دیدار حضور دارند.

این دیدار پنجم اردیبهشت بین تیم‌های مس کرمان و ملوان بندر انزلی در ورزشگاه شهید باهنر برگزار می‌شود.
دیدار مس کرمان و ملوان بندرانزلی به نوعی فینال لیگ دسته یک محسوب می‌شود.

امیر عرب براقی داور جوان و ۲۹ساله لیگ برتر قوتبال ایران و از داوران بین المللی کشور است وی همچنین برادر همسر علیرضا فغانی داور مطرح کشورمان که ساکن استرالیا که اتفاقا در لیگ این کشور هم قضاوت می‌کند است.

فراموش نکنیم که امیر، فرزند حسین عرب‌براقی پیشکسوت داوری فوتبال ایران نیز به حساب می‌آید.

امیر عرب‌براقی (زاده ۸ آذر ۱۳۷۱) یکی از داوران جوان فوتبال است که رکورد جوان‌ترین داور لیگ برتر را به نام خود ثبت کرده است.

این داور به عنوان بهترین داور در سال ۱۴۰۰ انتخاب شد و یکی از استعداد‌های داوری فوتبال ایران است که مسابقه مهم و خطیری به او سپرده است و به نوعی در این دیدار قهرمان یگ آزادگان تا حد زیادی مشخص خواهد شد.

کاپیتان فصل گذشته ملوان در مقابل تیم زادگاهش
نکته قابل توجه این دیدار حضور مهیار زحمتکش بازیکن انزلیچی و پرورش یافته در مکتب و آکادمی ملوان است که این فصل در ترکیب مس کرمان حضور دارد و بازی‌های درخشانی نیز برای این تیم به نمایش گذاشته است.

البته مهیار زحمتکش بازیکن مس کرمان در تمرین پیش از مسابقه نیمه نهایی جام حذفی با مصدومیت از ناحیه کمر نتوانست به میدان برود و حضورش در ترکیب ملوان در حاله‌ای از ابهام قرار دارد.

هواداران ملوان به دلیل شباهت این بازیکن انزلیچی به استیون جرراد اسطوره فوتبال لیورپول و مربی حال حاضر استون ویلا به وی لقب استی وی جی مخفف نام استیون جرراد داده‌اند.

زحمتکش هواداران بسیار زیادی در انزلی دارد و انزلیچی‌ها عاشقانه او را دوست دارند، ولی متاسفانه عده تماشاگر نما در دیدار نیم فصل اول که ملوان در رشت میزبان مس بود این بازیکن انزلیچی را مورد حجمه و بی‌مهری قرار دادند.

به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و مس کرمان به ترتیب با ۵۶ و ۵۱ امتیاز در رتبه‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ آزادگان قرار دارند و این ۲ تیم برای قهرمانی در این مسابقات با یکدیگر رقابت نزدیکی دارند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *