» دسته‌بندی نشده » با یگان ویژه؛ از تقویت الگوی هوشمندانه تا اجرای ۱۴ طرح خلاقانه/ سردار کرمی: محدودیتی در جذب نیرو نداریم

با یگان ویژه؛ از تقویت الگوی هوشمندانه تا اجرای ۱۴ طرح خلاقانه/ سردار کرمی: محدودیتی در جذب نیرو نداریم

فروردین ۳۰, ۱۴۰۱ 0۰


سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به اقدامات و برنامه‌های پیش روی یگان ویژه در سال جاری اشاره و اظهار داشت :۱۴ طرح خلاقانه و نوآورانه و همچنین طرح های صنعتی در دستور کار یگان ویژه در سال ۱۴۰۱ قرار دارد.

 سردار کرمی به الگوی هوشمندانه‌ یگان ویژه اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر سه کارگروه روی طرح هوشمندانه یگان ویژه در دو دانشگاه و همچنین خود یگان‌ویژه متمرکز بوده و تحقیقات و بررسی‌های لازم را پیگیری کرده تا از ابعاد مختلف علمی الگوی هوشمندانه یگان ویژه بررسی و تقویت شود.

 وی از اجرای ۸ طرح جدید در حوزه‌های مختلف تجهیزاتی یگان ویژه خبر داد و گفت: تقویت و توسعه یگان‌های ویژه مد نظر است؛ در این راستا در سال جاری در حوزه زیرساختی یگان‌های ویژه، طرح های مفصلی را در سطح کشور در دستور کار داشتن و در خصوص توسعه گردان ها نیز برنامه‌های خاصی را مدنظر داریم.

 وی، قدرشناسی از کارکنان یگان ویژه را از جمله کارهای ویژه امسال دانست و گفت: این موضوع یکی از برجسته‌ترین اقدامات پیش‌روی یگان ویژه در سال ۱۴۰۱ است که هم ستاد کل و هم فرمانده کل انتظامی با این طرح موافقت کرده و انشاءالله در سال جاری در حوزه‌های معیشتی، ساخت خانه‌های سازمانی و مزایای مورد نیاز کارکنان اقدامات لازم انجام خواهد شد.

 سردار کرمی، سال ۱۴۰۱ را سال پرکاری برای یگان ویژه دانست و گفت: آمادگی نیروها، زیرساخت ها و تجهیزات از جمله برنامه‌های خاص یگان ویژه در سال جاری است.

 فرمانده یگان های ویژه ناجا در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص میزان پذیرش نیرو در سال جاری گفت: یگان ویژه هرسال جذب نیرو داشته و محدودیتی ندارد؛ هرچقدر جوانان در سطح کشور آمادگی داشته باشند توسط مراکز آموزش و گزینش در حوزه‌های درجه‌داری انتخاب و جذب می‌شوند.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *