» آخرین اخبار » گیلان » شناسایی ۱۲۰ واحد صنفی متخلف در گیلان

شناسایی ۱۲۰ واحد صنفی متخلف در گیلان

فروردین ۲۹, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مرتضی امینی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نظارت بر توزیع کالا و با قیمت مصوب در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود، اظهار کرد: طرح نظارت ویژه بازار در ماه مبارک رمضان از ۱۴ فروردین سال آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت. 

وی با اشاره تشکیل ۱۱۴ گشت سیار توسط ادارات تعزیرات حکومتی در سراسر استان گیلان گفت: این تیم‌های گشتی از ۱۴ فروردین کار خود را آغاز و بر اساس آمار تاکنون ۸۷۲ مورد بازرسی در بازه زمانی نیمه رمضان انجام شد که ۱۲۰ واحد صنفی متخلف در گیلان شناسایی شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با تأکید بر لزوم توجه نظارت دقیق بر واحدهای صنفی در استان گیلان بیان کرد: در بازرسی‌های انجام شده در نیمه ماه مبارک رمضان، در بخش کالا و خدمات ۸۱۸ فقره وارده بود که ۸۱۳ فقره پرونده مختومه شد که محکومیت در این بخش بیش از چهار میلیارد و سیصد میلیون ریال بوده است. 

امینی با بیان اینکه در بخش قاچاق و ارز تعداد ۱۷۸ فقره پرونده وارده بود که ۱۵۲ پرونده مختومه شد که مبلغ محکومیت در این بخش حدود ۱۵ میلیارد و چهارصد میلیون ریال بوده است، تصریح کرد: در بخش بهداشت، دارو و درمان نیز تعداد پرونده‌های وارده ۲۴۳ فقره بوده که ۱۵۵ فقره پرونده مختومه شد که میزان مجپحکومیت در این بخش ۴۰۶ میلیون و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *