» آخرین اخبار » گیلان » آژیر قرمز بار دیگر در گیلان به صدا درآمد/ قرمز شدن دو شهرستان گیلان

آژیر قرمز بار دیگر در گیلان به صدا درآمد/ قرمز شدن دو شهرستان گیلان

فروردین ۲۷, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فردین مهرابیان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند ابتلا به کرونا در استان رو به افزایش است، اظهار کرد: بعد از تعطیلات نوروز روند شیوع کرونا در این استان رو به افزایش رفته و این روند کماکان ارادتمند است.

وی با ابراز نگرانی از بازگشت رنگ قرمز کرونایی به استان گیلان گفت: بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت دو شهرستان گیلان به رنگ قرمز کرونایی درآمدند که جای بسیار نگرانی دارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر لزوم توجه به رعایت دستور العمل‌های‌های در استان گیلان بیان کرد: دو شهرستان ماسال و رودسر که بیش از در وضعیت نارنجی و زرد کرونایی بودند به دلیل افزایش بیماران مبتلا به کرونا در وضعیت قرمز در آمده و چهار شهرستان درگیر در وضعیت نارنجی کرونایی هستند.

به گفته مهرابیان شهرستان‌های رشت، خمام، بندرانزلی و رودبار چهار شهرستان نارنجی استان بوده و با توجه به اینکه پیش از این دو شهرستان لاهیجان و سیاهکل در وضعیت نارنجی قرار داشتند مجموع شهرهای نارنجی گیلان به ۶ شهر رسید.

وی زرد بودن وضعیت کرونایی دیگر شهرستان‌های گیلان را به معنای نبود کرونا در آن مناطق ندانست و تصریح کرد: شهرستان‌های آستارا، آستانه‌اشرفیه، املش، رضوانشهر، شفت، صومعه‌سرا، لنگرود، فومن و تالش نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند که با کوچکترین غفلت توسط مردم و مسؤولان به وضعیت نارنجی و یا قرمز در می‌آیند.

انتهای پیام/۳۳۸۹




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *