» دسته‌بندی نشده » تکلیف ارتش این است که در ولایت‌محوری ثابت‌قدم‌تر بماند

تکلیف ارتش این است که در ولایت‌محوری ثابت‌قدم‌تر بماند

فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز جمعه ٢۶ فروردین در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران  گفت: روز ٢٩ فروردین روز تولد ارتش انقلابی را تبریک می گویم. روزی که ارتش به اذن الله و به فرمان امام خمینی (ره) در نظام مقدس جمهوری اسلامی هویت ارتش اسلامی را پیدا کرد. امام بزرگوار ما امر فرمودند که مردم در این روز ارتش خودشان را گرامی بدارند و ارتش نیز در این روز به رژه بپردازد.

وی افزود: این حکم انقلابی و اسلامی حضرت امام موجب تولد ارتشی ولایی، مکتبی و انقلابی شد که از همان روز نخست ولایت مدار بودن خود را در عرصه های مختلف به منصه ظهور رساند. امروز بار این تکلیف برعهده ماست که پرچم را از دست ۴٨ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران و ۴۶ هزار شهید نیروی زمینی به دست گرفته ایم تا با نگاه به این ستارگانی که آسمان ایران را مزین کرده‌اند، راه را گم نکرده و در مسیر ولایت و ولایت محوری ثابت قدم تر بمانیم.

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه امروز آنچه که برای نیروی زمینی اهمیت بالاتری دارد، ولایی و ولایت مدار بودن است، تاکید کرد: امروز رهبر عزیزمان امر به جهاد تبیین فرمودند که ارتش جمهوری اسلامی ایران در این عرصه نورانی هم پیش قدم بوده. رهبر انقلاب جهاد تبیین را به عنوان یک فریضه فوری، قطعی و همگانی اعلام فرمودند که در این فرصت چند موضوع را آماده کرده ام که به ملت عزیزمان عرض کنم.

وی ادامه داد: اولا چرا جهاد تبیین؟ چون بنابر فرموده رهبر انقلاب جهاد تبیین نیاز فوری، قطعی و همگانی امروز ماست. به خاطر اینکه دشمنان قسم خورده این نظام مواردی که هویت انقلابی ما به آن مرتبط است و ارزش های اسلامی ما مفتخر به آن است را نشانه گیری کرده است. بایستی در عرصه ای به نام جهاد تبیین مانند همیشه انقلابی بودن، انقلابی ماندن و ولایی بودن و همچنین ولایی ماندن را تبیین کنیم تا این خیال خام دشمن نیز مانند همیشه به نیستی و فراموشی سپرده شود.

این فرمانده ارشد نیروهای مسلح کشورمان با بیان اینکه دشمن چه عرصه‌هایی را هدف قرار داده که باید به آن بپردازیم، تصریح کرد: اولین و محوری ترین هجمه دشمن به اصل ولایت فقیه است و پس از آن به اقتصاد، فرهنگ و در نهایت توان دفاعی نیروهای مسلح. در موضوع اقتصاد و فرهنگ انشاالله صاحب نظران مربوطه به آن خواهند پرداخت و مانند همیشه ولایت مداری خواهند کرد. انشاالله با نصب العین قراردادن شعار امسال مبنی بر تولید اشتغال آفرین و دانش بنیان گام بزرگی را خواهند برداشت.

در حال تکمیل . . .




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *