» دسته‌بندی نشده » از نبود رئیس و ساختمان نیمه‌کاره تا جیب خالی کارمندان/ چرخ‌ها از حرکت ایستاده‌اند

از نبود رئیس و ساختمان نیمه‌کاره تا جیب خالی کارمندان/ چرخ‌ها از حرکت ایستاده‌اند

فروردین ۲۴, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دوچرخه سواری ایران طی چند سال گذشته حال و روز خوشی نداشته و این رشته هر نوع ناکامی و سوء مدیریت را که به ذهن تان برسد، تجربه کرده است. این در حالی است که کشورهایی آسیایی که رقیب ایران محسوب می‌شدند و در خیلی از مواقع از دوچرخه سواری کشورمان سطح شان پایین تر بود، حالا بالاتر رفته‌، اما رکابزنان ایران در حسرت مسابقه و اردو هستند.

* مدیریت بی ثبات

مدیریت ناکارآمد آنقدر زیاد بوده که جدا از نتایج در بخش ساختاری نیز همه چیز به قهقرا رفته و فدراسیونی که زمانی دو طبقه دفتر در مرکز شهر داشت، حالا به گوشه ای از کمپ تیم‌های ملی رفته و آنجا امورات خود را سپری می‌کند به امید آنکه فرجی شود و آن ساختمان نیمه کاره سر و سامان پیدا کند. چند میلیارد پولی که از فروش ساختمان قبلی به دست آمده بود تماما صرف ساختِ ساختمانی شد که نیمه کاره ماند.

اگر بخواهیم شرایط ساختمان نیمه کاره و نتایج ضعیف را فراموش کنیم، وضعیت مدیریت فدراسیون باز هم روی سر رکابزنان و جامعه دوچرخه سواری آوار می‌شود. این فدراسیون از دی ماه ۹۹ ثباتی ندارد و دست و پا شکسته روزها را با سرپرست و یک رئیس چند ماهه سپری کرده است. بعد از رفتن قمری، افشین داوری سرپرست شد و در انتخاباتی که حواشی زیادی برای آن پیش آمد، محمود رشیدی رئیس شد و او هم چند ماه دوام نیاورد و مجبور به استعفا شد تا کار باز هم به دست سرپرست بیفتد.

 

* عزمی برای برگزاری انتخابات نیست

از مهرماه سال گذشته رسول هاشم کندی سرپرست بوده و با اینکه دوره سرپرستی‌اش به پایان رسیده، اما وزارت ورزش و جوانان اقدامی خاصی برای برگزاری انتخابات انجام نداده و همه چیز به تایید اساسنامه از سوی اتحادیه جهانی موکول شده است. این در حالی است که فدراسیون می‌تواند با آخرین اساسنامه این اتحادیه مجمع را برگزار و رئیس جدید تعیین شود، اما ظاهرا همت و عزمی برای این کار وجود ندارد.

* جیب خالی کارمندان

در حالی که بحث‌ها این روزها برای انتخابات وجود دارد و یکی از نمایندگان مجلس نیز به سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان تذکر داده است، مشکلات مالی نیز در این فدراسیون بیداد می‌کند و شنیده شد کارمندان فدراسیون حدود سه ماه است که حقوق دریافت نکرده‌ و مشخص نیست در این وضعیت اقتصادی سخت چطور روزگار می‌گذرانند. البته مشخص است فدراسیونی که ثبات چندانی ندارد و در چند سال گذشته تنها ناکامی را تجربه کرده است، توانایی جذب اسپانسر مناسب هم ندارد و باید چشم به چندرغازی که وزارت ورزش می‌دهد، داشته باشد.

* چرخ‌ها از حرکت ایستادند

به گزارش فارس، مدیران یکی پس از دیگری می‌آیند و می‌روند و بازخواستی برای اعمال و کارهای آنها صورت نمی‌گیرد و در این میان رکابزنان هستند دیگر انگیزه‌ای برای رکاب زدن ندارند و چرخ‌هایشان از حرکت ایستاده و به قول محمد گنج خانلو، ملی پوش دوچرخه سواری اگر تمرینی هم وجود دارد، تنها برای سلامتی است!

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *