» دسته‌بندی نشده » پویش «عزیزم حسین» با ارسال فیلم از ۷ کشور ۶ هزارتایی شد

پویش «عزیزم حسین» با ارسال فیلم از ۷ کشور ۶ هزارتایی شد

فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، همزمان با ایام میلاد امام حسین(ع) نماهنگ سرودخوانی با نوای رضا هلالی و گروه احلی من العسل با عنوان «مداد رنگی» براساس شعری از سیدجواد پرئی منتشر شد. بعد از انتشار این نماهنگ، مرکز موسیقی مأوا از کودکان دهه هشتادی و دهه نودی خواست تا فیلم‌های خود را از همخوانی و کشیدن نقاشی حرم سیدالشهدا به پویش «عزیزم حسین» ارسال کنند.

 

نماهنگ مداد رنگی  با نوای رضا هلالی و گروه سرود احلی من العسل

ارسال ویدئو به پویش از ۷ کشور جهان​

در این اوضاع و احوال فرهنگی کشور و کمبود کار در حوزه کودک، تا این لحظه بالغ بر ۶ هزار ویدئو از نقاشی کشیدن و همخوانی بچه‌ها توسط مجموعه ماوا دریافت شده که نشان از اثرگذاری این نماهنگ و استقبال کودکان دارد. نکته قابل توجه هم اینکه در پویش «عزیزم حسین» علاوه بر کشورمان، از ۶ کشور آمریکا، آلمان، افغانستان، عراق، امارات و بلژیک ویدئو برای این پویش ارسال شده است.

فیلم‌های ارسالی کودکان از شهرهای تگزاس آمریکا، سیستان و بلوچستان، دبی و بلژیک را در ادامه مشاهده کنید:

 

فیلم ارسالی از شهر تگزاس آمریکا

 

فیلم تجمیعی تهیه شده از آثار ارسالی به پویش

 

فیلم ارسالی به پویش از بلژیک

 

فیلم ارسالی به پویش از آمریکا

 

نمونه دیگری از فیلم‌های ارسالی به پویش عزیزم حسین

۳ سفر کربلا، هدیه به شرکت‌کنندگان در پویش

فرصت دریافت فیلم در پویش #عزیزم_حسین تا انتهای ماه مبارک رمضان تمدید شده است و علاقه‌مندان می‌توانند عکس، نقاشی یا ویدئو خود را در حال خواندن این سرود در تلگرام و ایتا به نشانی Hamseda_aseman@ و یا در واتساپ به شماره ۰۹۲۲۹۷۷۰۳۵۲ ارسال کنند. بناست به ۳ نفر از برگزیدگان پویش به قید قرعه سفر زیارتی کربلای معلی به همراه خانواده اهدا شود.

نمایشگاه نقاشیِ حرم برپا می‌شود

همچنین عزیزانی که در پویش «عزیزم حسین(ع)» شرکت کرده‌اند، برای برپایی نمایشگاه نقاشیِ حرم، می‌توانند نقاشی‌های خود را به مرکز موسیقی ماوا به نشانی تهران بلوار کشاورز، فلسطین شمالی، کوچه حجت دوست، پلاک ۱۶، کد پستی ۱۴۱۶۶۴۴۵۸۱ ارسال کنند.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *