» دسته‌بندی نشده » ثابت ایمانی: کم تجربگی و بدشانسی دلیل خراب شدن فرصت‌های‌مان بود/ استقلال به یک امتیاز چشم داشت

ثابت ایمانی: کم تجربگی و بدشانسی دلیل خراب شدن فرصت‌های‌مان بود/ استقلال به یک امتیاز چشم داشت

فروردین ۱۷, ۱۴۰۱ 0۰


غلامرضا ثابت ایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی بدون گل دیدار استقلال و پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: پیکان جزو اولین تیم هایی بود که در تعطیلات نوروزی کار خود را شروع کرد. در این مدت تمرینات پرفشاری انجام داده و روی نقاط قوت و ضعف استقلال به خوبی کار کردیم. با وجود جوانی تیم پیکان به حدی سطح فنی بازیکنان ما بالا است که تحت تأثیر جو استادیوم آزادی و حضور هواداران استقلال در ورزشگاه قرار نگرفتیم و فوتبال خوبی بازی کردیم اما بدشانس بودیم و هر چه زدیم وارد دروازه نشد.

وی در خصوص اینکه سیدحسین حسینی روی ضربات بازیکنان پیکان مثل شوت‌های خودش واکنش‌های خوبی داشت و مانع از گلزنی آنها شد، پاسخ داد: متأسفانه بدشانسی آوردم. حسینی هم عالی توپ‌ها را گرفت. البته در بازی جام حذفی هم مقابل استقلال شوت خوبی زدم که در آن مسابقه علیرضا رضایی آن را مهار کرد. در این بازی هم بدشانس بودم اما سعی می‌کنم در بازی های بعدی برای تیمم گل بزنم.

هافبک تیم فوتبال پیکان در مورد اعتراض استقلالی‌ها به اخراج رافائل داسیوا گفت: در آن صحنه پس از اینکه وسط زمین بازیکن حریف را دریبل کردم، به ابراهیم صالحی پاس دادم، او هم رافائل را جا گذاشت  و به توپ هم می‌رسید اما  با خطای بازیکن استقلال سرنگون شد. قطعادر این صحنه باید اخراج می شد. در جریان بازی وقتی با یکی دو بازیکن حریف صحبت کردم خودشان هم تصمیم داور را تأیید کردند. هیچ جای بحثی وجود نداشت.

ثابت ایمانی در مورد موقعیت‌های فراوانی که پیکان مقابل استقلال از دست داد، گفت: واقعا امسال از اینکه نمی‌توانیم توپ‌های آخر را خوب تمام کنیم ضربه خوردیم. نمی‌دانم مشکل از کجاست زیرا تمرینات زیادی در این مورد انجام داده‌ایم. شاید از دست دادن فرصت‌ها به دلیل بی‌تجربگی و بدشانسی ما باشد اما این موضوع اذیت‌کننده است.

وی در خصوص اینکه پیکان در صورت برتری مقابل استقلال می‌توانست بار دیگر به کورس مدعیان کسب سهمیه آسیا نزدیک شود، گفت: پس از بازی همه اعضای تیم متوجه شدیم چه موقعیت  خوبی را برای رسیدن به بالای جدول از دست دادیم. البته تلاشمان را انجام دادیم اما به آنچه استحقاقش را داشتیم نرسیدیم.

هافبک پیکان درباره اظهارات امیر عطابخش مدیرعامل این باشگاه پس از بازی با استقلال و تبریک گفتن به تیم حریف بابت تساوی در این مسابقه گفت: صحبت‌های مدیرعامل پیکان را شنیدم. از همه لحاظ تیم برتر بودیم حتی زمانی که استقلال ۱۱ نفره هم بود خیلی بهتر کار کردیم. استقلال پس از اخراج رافائل فقط چشم به کسب یک امتیاز داشت اما ای کاش بهتر از فرصت ها استفاده می‌کردیم تا با سه امتیاز از زمین بیرون می‌آمدیم.

ثابت ایمانی در مورد تداوم روند شکست‌ناپذیری پیکان در دیدارهای خارج از خانه اظهار داشت: خارج از خانه نباختن انگیزه خیلی خوبی برای ما ایجاد کرده و می‌‌خواهیم این روند را تا پایان فصل ادامه بدهیم. قطعا هم در ادامه رقابت‌ها نتایج خوبی کسب خواهیم کرد.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *