» دسته‌بندی نشده » حسینی: با اخراج بازیکن استقلال، پیکان نفس کشید/نشانه گیری هواداران چندان خوب نبود!

حسینی: با اخراج بازیکن استقلال، پیکان نفس کشید/نشانه گیری هواداران چندان خوب نبود!

فروردین ۱۷, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی حسینی بعد از تساوی بدون گل مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: بازی با کیفیتی بود. مقابل یکی از آماده‌ترین و بهترین تیم‌های امسال ایران قرار گرفتیم و با توجه به حضور تماشاگران جو خوبی بر بازی حاکم شده بود. نیمه اول وقتی استقلال یازده نفره بود هم دو سه موقعیت گلزنی به دست آوردیم و بعد از اخراج بازیکن حریف تیم ما توانست نفس بکشد و خیلی موقعیت در نیمه دوم خلق کردیم اما از آنها استفاده نکردیم. وقتی تیمی مثل استقلال ۱۰ نفره می  شود هم ممکن است گلزنی کند و از اول فصل هم ما این مشکل فرصت سوزی را داریم. مقابل یکی از بهترین تیم‌های ایران یک فوتبال آبرومند ارایه کردیم.

سرمربی پیکان در مورد اعتراض های زیادش به داوری گفت: من فقط در ۱۰-۱۵ دقیقه اول بازی به داوری اعتراض کردم. اگر فیلم بازی را ببینید در آن دقایق خطاهایی که گرفت یا نگرفت درست نبود بعد از آن هم ترسیدم به داور اعتراض کنم چون ممکن بود  اخراجم کند و دیگر حرفی نزدم. داور هم داور جوان، سالم و خوبی است و امیدوارم این بازی تجربه خوبی برای او شده باشد.

حسینی در مورد اینکه حضور تماشاگران در ورزشگاه را چطور ارزیابی می‌کنید به خصوص اینکه اشیایی هم به سمت شما پرتاب شد، گفت: مزه فوتبال به همین است. تماشاگران شور و حال خوبی به فوتبال دادند و بعد از ۲-۳ سال حس خوبی در ورزشگاه گرفتیم. اگر چند چیز هم به سمت من پرتاب شد عیبی ندارد اما نشانه‌گیری‌شان خوب نبود.

وی در مورد اینکه پیکان بالاخره توانست از استقلال امتیاز بگیرد، عنوان کرد: این خاصیت یک تیم جوان است. ما تیمی جوان هستیم که می‌تواند پیشرفت کند. مشکل اصلی ما در نیم‌فصل رخ داد جایی که یکی دو بازیکن خوب‌مان را از دست دادیم. بازیکنی که چهار گل زد و سه پاس گل زده بود را به تیم رقیب‌مان دادیم و نتوانستیم بازیکنی هم جایگزین کنیم. این مسئله در مربیگیری خود من هم تأثیر می‌گذارد چون تیم ما اینقدر مهره ندارد بازیکنان خوبش را هم از دست بدهد.

سرمربی پیکان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه اخراج مدافع برزیلی تأثیری بر روی تیم شما داشت یا نه گفت: اخراج این بازیکن صددرصد تأثیرگذار بود چون دیگر استقلال نمی‌توانست از جلو تیم ما را پرس کند اما وقتی تیم خوب استقلال ۱۱ نفره بود ما مقابل این تیم خوب بازی می‌کردیم اما به روش دیگری؛ و اخراج مدافع برزیلی به سود ما شد.

حسینی در مورد اینکه این  اخراج درست بود یا نه، گفت: من از صحنه خیلی دور بودم و بهتر است فیلم را ببینیم اما آنچه دیدم این بود که بازیکن ما از مدافع استقلال عبور کرد.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *