» دسته‌بندی نشده » لیگ قهرمانان اروپا| گواردیولا پیروز دوئل با سیمئونه / برد ارزشمند لیورپول در پرتغال

لیگ قهرمانان اروپا| گواردیولا پیروز دوئل با سیمئونه / برد ارزشمند لیورپول در پرتغال

فروردین ۱۷, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ۲ بازی به صورت همزمان برگزار شد که منچسترسیتی مقابل اتلتیکومادرید به برتری یک بر صفر رسید و لیورپول در یک بازی بزرگ با نتیجه ۳ بر یک از سد نماینده پرتغال گذشت.

دیدار منچسترسیتی و اتلتیکومادرید با دفاع همه جانبه شاگردان سیمئونه دنبال شد تا اینکه در دقیقه ۶۸ ، پپ گواردیولا ۳ تعویض همزمان انجام داد و همان اتفاق باعث زدن گل برتری شد.

فیل فودن، بازیکن انگلیسی منچسترسیتی وارد بازی شد و ۲ دقیقه بعد با یک پاس زیبا، دی بروینه را در موقعیت تک به تک قرار داد و این ستاره بلژیکی دروازه اوبلاک را باز کرد.

سیتی با این برد نیمی از راهِ صعود را طی کرد و باید در هفته آینده در مادرید به مصاف اتلتیکو برود. 

در دیگر بازی امشب، لیورپول و بنفیکا در پرتغال به مصاف هم رفتند. شاگردان کلوپ خیلی زود توانستند با گل های کوناته ۱۷ و مانه ۳۴ به ۲ گل دست یابند. بنفیکا در نیمه دوم حملات خود را آغاز کرد و توانست با گلزنی داروین نونز ۴۹ یکی از گل ها را پاسخ دهد.

لیورپول در ادامه بازی توانست میدان را کنترل کند و در دقیقه ۸۷ با گل لوئیز دیاز به گل سوم دست یابد تا یک برد ارزشمند خارج از خانه را به ثبت رساند.

دیدار برگشت این ۲ تیم نیز هفته آینده در ورزشگاه آنفیلد برگزار خواهد شد. 

نکته جالب توجه این است که لیورپول و سیتی در روز یکشنبه با هم دیدار خواهند کرد تا تکلیف قهرمانی در لیگ برتر تا حدود زیادی مشخص شود.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *