» آخرین اخبار » گیلان » رشد ۳۲ درصدی ورود مسافر به گیلان/ ممنوعیت تردد در محور رودبار

رشد ۳۲ درصدی ورود مسافر به گیلان/ ممنوعیت تردد در محور رودبار

فروردین ۱۳, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان جانشین فرماندهی انتظامی گیلان، با بیان اینکه بیش از شش میلیون و ۶۶۸ هزار مسافر نیز وارد استان گیلان شده اند، گفت: شاهد رشد ۳۲ درصدی ورود مسافر نوروزی به گیلان نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ هستیم.

سرهنگ حسین حسن پور در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به آخرین آمار ورود مسافر و خودرو به استان گیلان در طرح نوروزی، اظهار کرد: بیش از یک  میلیون و ۳۴۱ هزار خودرو وارد استان شده که رشد ۴۲ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

وی با بیان اینکه بیش از شش میلیون و ۶۶۸ هزار مسافر نیز وارد استان گیلان شده اند، گفت: شاهد رشد ۳۲ درصدی ورود مسافر نوروزی به گیلان نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ هستیم.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان، با بیان اینکه اقدامات ترافیکی، انتظامی و امنیتی مورد نیاز مسافران انجام شده است، تصریح کرد: خوشبختانه در حوزه ترافیکی و تصادفات شاهد روند کاهشی هستیم که برگرفته از مدیریت سفر هموطنان ماست.

حسن پور، با اشاره به بازگشت بخشی از مسافران به استان های خود و حضور بخشی دیگر در استان گیلان، خاطرنشان کرد: حجم عظیمی از مسافران از محور رودبار خارج می شوند و لذا ممنوعیت تردد وسائط نقلیه سنگین از امروز اعمال خواهد شد.

وی از بازگشایی مدارس و دانشگاه از ۱۴ فروردین همزمان با پایان طرح نوروزی خبر داد و متذکر شد: همه مقدمات لازم نیروی انتظامی برای حضور در طرح ترافیکی و انتظامی مدارس فراهم شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان همچنین از تماس روزانه بیش از ۶۰۰۰ نفر با ۱۱۰ خبر داد و عنوان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون شاهد ۸۲ هزار تماس با ۱۱۰ بودیک که نشان دهنده رشد ۴۰ درصدی است.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×