» آخرین اخبار » گیلان » ترافیک شدید در محور سراوان ـ امام زاده هاشم

ترافیک شدید در محور سراوان ـ امام زاده هاشم

فروردین ۱۱, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ جاور صفاری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با بیان اینکه خروج‌ مسافران از گیلان با شدت و ضعف در حال انجام است، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی تعطیلات نوروزی، خروج مسافران از گیلان در حال انجام است که این امر منجر به ایجاد ترافیک در محورهای مواصلاتی استان گیلان شده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی گیلان گفت: در حال حاضر وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان گیلان پرحجم، متراکم و نیمه سنگین اما روان است.

رئیس پلیس راه گیلان بیشترین حجم ترافیک‌ را در محور سراوان به امام زاده هاشم معرفی کرد و افزود: با توجه به خروج تدریجی مسافران از محور سراوانامام زاده هاشم، ترافیک پرحجمی و نیمه سنگین به خصوص در باند شمال به جنوب در جریان است.

بنا بر اعلام صفاری با ترافیک در محور ورودی به استان گیلان نیز در محدوده منجیل به سمت رودبار ترافیک کم حجم و روانی و در بزرگراه لنگرود به سمت آستانه اشرفیه ترافیک نیمه سنگین، پرحجم اما روان است.

وی با ابراز خرسندی از کاهش تصادفات جاده‌ای در استان گیلان به ویژه در ایام نوروز بیان کرد: در ایام نوروز ۱۵۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در گیلان مصدوم شدند ولی با این‌حال تعداد تصادفات نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

انتهای پیام/۳۳۸۹




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *