» آخرین اخبار » گیلان » برگزاری دربی گیلان با حضور تماشاگران

برگزاری دربی گیلان با حضور تماشاگران

فروردین ۱۰, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، با توجه به مجوز صادر شده ازسوی سازمان لیگ مبنی بر حضور ۳۰ درصدی تماشاگران با رعایت ضوابط می‌توانند دربی گیلان بین تیم‌های ملوان بندرانزلی و شهرداری آستارا را از نزدیک تماشا کنند. 

با برگزاری جلسه هماهنگی امروز با حضور میرشهاب مومنی نایب رییس هیات فوتبال گیلان، فاضل بازیار معاون اداره کل ورزش وجوانان، مجید ستوده رییس اداره ورزش انزلی، محمود رمضانی‌پور رییس هیات فوتبال انزلی، نمایندگان فرمانداری انزلی، میثم شاهین نماینده باشگاه ملوان و تایید مصوبه توسط شورای تامین شهرستان انزلی و سازمان لیگ با رعایت نکات، دیدار تیم‌های ملوان بندر انزلی و شهرداری آستارا با حضور تماشاگر برگزار شود. 

از جمله شرایط برگزاری این دربی، بلیط فروشی تعداد ۱۷۰۰ نفر میزبان و ۱۷۰ نفر میهمان با توجه به جایگاه‌های موجود ورزرشگاه تختی انزلی (۳۰٪ از ظرفیت واقعی)، فروش اینترنتی بلیط توسط باشگاه ملوان در سایت https://malavanfc.com/ به مبلغ ۱۰.۰۰۰ تومان، به همراه داشتن QR کد و کارت واکسن به نحوی که حداقل دو هفته از نوبت دوم واکسن گذشته باشد است.

پس از تهیه بلیط همراه داشتن کارت ملی جهت تطبیق اطلاعات شخصی در هنگام ورود به ورزشگاه الزامیست.

فاصله‌گذاری در استادیوم به نحوی که حداقل هر تماشاگر دو صندلی با دیگری فاصله داشته باشد.

ماسک زدن تماشاگران از بدو ورود تا به انت‌ها و خروج از ورزشگاه، نظارت رعایت پروتکل‌های بهداشتی برعهده شبکه بهداشت شهرستان انزلی می‌باشد.

شایان ذکر است در صورت بروز هرگونه مشکل در سامانه فروش بلیط تماشاگران می‌توانند با ارایه کارت ملی و کارت واکسن نسبت به دریافت حضوری بلیط به ورزشگاه مراجعه نمایند. 

دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و شهرداری آستارا از هفته بیست و سوم، عصر فردا چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶:۱۵ با قضاوت وحید کاظمی، دانیال باشنده، امین اسکندری، مهرداد خسروی و نظارت امیر بهرام حسینی در ورزشگاه تختی انزلی برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *