» آخرین اخبار » گیلان » ارائه خدمات اسکان اضطراری به ۲۵۰۰ نفر از گردشگران نوروزی

ارائه خدمات اسکان اضطراری به ۲۵۰۰ نفر از گردشگران نوروزی

فروردین ۷, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، مهدی ولی‌پور عصر امروز در جریان بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای صیادلر این شهرستان در محور آستارا-اردبیل اظهار کرد: در قالب طرح امدادونجات جاده‌ای یک‌هزار و ۳۵۰ عملیات امدادونجات در سطح کشور انجام‌شده که ۷۲۰ مورد آن مربوط به حوادث جاده‌ای و ترافیکی است. 

وی تعداد مصدومان حوادث جاده‌ای انتقال‌یافته به مراکز درمانی را ۶۲۱ نفر دانست و گفت: در قالب طرح امدادونجات جاده‌ای به دوهزار و ۵۰۰ نفر از گردشگران خدمات اسکان اضطراری و کمک‌های اولیه و امداد سرپایی ارائه شده است. 

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر کشور بیشترین عملیات امداد و نجات را متعلق به استان‌های خوزستان، اصفهان و مازندران دانست و بیان کرد: با توجه به توقف دوساله مسافرت‌های نوروزی ناشی از شیوع ویروس کرونا، همه امکانات و تجهیزات جمعیت هلال‌احمر کشور برای ارائه خدامت مطلوب به مسافران و گردشران پیش‌بینی شده است. 

ولی‌پور با بیان اینکه طرح امداد و نجات نوروزی تا ۱۵ فرودین تداوم خواهد داشت، افزود: امسال یک‌هزار و ۴۰۰ پایگاه موقت و سیار با حضور ۱۳ هزار امدادگر و نجات‌گر آموزش‌دیده در قالب چهارهزار و ۴۱۴ تیم عملیاتی در طول تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *