» آخرین اخبار » گیلان » نقش شهدای مدافع حرم در تربیت دینی و انقلابی جوانان قابل تامل است

نقش شهدای مدافع حرم در تربیت دینی و انقلابی جوانان قابل تامل است

فروردین ۶, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان، نقش شهدای مدافع حرم در تربیت جوانان انقلابی و دینی را بسیار موثر و قابل تامل دانست و تصریح کرد: مسئولان نهادهای متولی فرهنگ و آموزش با تبعیت از شهدای مدافع حرم باید همه تلاش خود را صرف تربیت دینی و انقلابی جوانان کنند.

سردار محمد عبدالله پور در دیدار با خانواده های شهدای گیلانی مدافع حرم که در حسینیه شهدای گمنام سپاه قدس استان برگزار شد، با بیان اینکه دیدار با خانواده های شهدا دارای ثمرات بسیار زیادی برای مردم و مسئولان است، اظهار کرد: جهاد ابعاد گوناگونی دارد که یکی از ثمرات جهاد شهادت در راه خدا و اسلام است.

وی با تاکید بر اهمیت نقش شهدای مدافع حرم در ایجاد آرامش در جامعه، گفت: شهدای مدافع حرم با انگیزه بالا و ایمان باور نکردنی از زندگی، خانواده و آسایش و راحتی خود گذشتند و با عشق به جهاد و دفاع از ارزش‌ها با دشمن مبارزه کردند لذا باید قدر این رویش‌های جدید و ارزشمند را دانست.

فرمانده سپاه قدس گیلان نقش شهدای مدافع حرم در تربیت جوانان انقلابی و دینی را بسیار موثر و قابل تامل دانست و تصریح کرد: مسئولان نهادهای متولی فرهنگ و آموزش با تبعیت از شهدای مدافع حرم باید همه تلاش خود را صرف تربیت دینی و انقلابی جوانان کنند و باید بدانند اخلاق همراه با تقویت روحیه انقلابی و دینی و حرکت جهادی و میل به جهاد در راه خدا، ماندگار می‌شود.

عبدالله‌پور اضافه کرد: مسئولان باید جریان عظیم نیروی انقلاب را که خوشبختانه در بین جوانان جاری و ساری است، تقویت کنند زیرا در این صورت هیچ قدرتی توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×