» آخرین اخبار » گیلان » ارایه بیش از ۴۰۰۰ مأموریت اورژانسی در گیلان

ارایه بیش از ۴۰۰۰ مأموریت اورژانسی در گیلان

فروردین ۶, ۱۴۰۱ 0۰


پیمان اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت از انجام چهار هزار و ۳۰۵ مأموریت اورژانسی از ابتدای شروع طرح سلامت نوروزی تا امروز خبر داد و اظهار کرد: از ۲۵ اسفند تاکنون ۱۱ هزار و ۶۱۲ نفر با اورژانس پیش بیمارستانی گیلان تماس گرفته‌اند. 

وی با اشاره به سه هزار و ۶۰۱ ماموریت غیرترافیکی در گیلان افزود: بیشترین موارد اعزام در ماموریت‌های غیرترافیکی مربوط به مشکلات قلبی و تنفسی بوده و در این مدت ۱۶ مورد امدادرسانی به مسمومین با منوکسید کربن نیز انجام شده است. 

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان در خصوص ماموریتهای تصادفی استان نیز گفت: ۵۸۶ مورد از ماموریتهای انجام شده مربوط به حوادث ترافیکی بوده است. 

اسدی با اشاره به برپایی کمپ‌های سلامت نوروزی در مسیر‌های پر تردد بیان کرد: ۱۱۸ مورد مراجعه به کمپ‌های سلامت نوروزی انجام شده و مردم از این کمپ‌ها خدمات مشاوره و خدمات اورژانس پیش بیمارستانی را دریافت کرده اند. 

وی با اشاره به تمهیدات لازم در خصوص مقابله با کرونا ویروس نیز افزود: تمام پرسنل اورژانس گیلان با تجهیزات کامل آماده امدادرسانی به موارد احتمالی و مشکوک به کرونا ویروس در سطح استان هستند. 

به گزارش فارس، طرح سلامت نوروزی مطابق سنوات قبل با دستور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده است و اورژانس گیلان نیز در این طرح با ۷۴ پایگاه شهری و جاده‌ای و ۶۲۵ نیروی عملیاتی، خدمات خود را به شهروندان گرامی ارائه می‌دهد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *