» آخرین اخبار » گیلان » تکمیل ظرفیت ۹۹ درصد واحدها و تاسیسات اقامتی گیلان

تکمیل ظرفیت ۹۹ درصد واحدها و تاسیسات اقامتی گیلان

فروردین ۳, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان با اشاره به تکمیل ۹۹ درصدی ظرفیت واحدها و تاسیسات اقامتی استان گفت: آمار مسافرین اقامت‌کننده در استان با ۹۵ درصد رشد به نسبت مدت مشابه سال گذشته تعداد ۱۵۸ هزار و ۵۸۷ نفر شب ثبت شده است.

ولی جهانی در گفت‌وگو با خبرنگاران در روز سوم فرورودین‌ماه ۱۴۰۱ با اعلام این خبر گفت: بر اساس گزارش و آمارهای رسمی در بازه زمانی ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ لغایت ۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ تعداد ۵۵۲ هزار و ۸۴۴ دستگاه وسیله نقلیه از طریق مبادی ورودی به استان گیلان وارد شده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان افزود: همچنین در بازه‌ زمانی مذکور تعداد مسافرین و گردشگران نوروزی وارد شده از طریق مبادی زمینی و هوایی استان گیلان تعداد دو میلیون و ۸۹۷ هزار مسافر بوده که این رقم به نسبت مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد رشد داشته است.

جهانی با اشاره به تکمیل ۹۹ درصدی ظرفیت واحدها و تاسیسات اقامتی استان گیلان افزود: آمار مسافرین اقامت‌کننده در استان با ۹۵ درصد رشد به نسبت مدت مشابه سال گذشته تعداد ۱۵۸ هزار و ۵۸۷ نفر شب ثبت شده است.

وی با اشاره به گشت‌های شبانه‌روزی تیم‌های نظارتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان گفت: تعداد ۲۰۰ بازدید نظارتی از نحوه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و کیفیت خدمت‌رسانی تاسیسات گردشگری و اقامتی استان گیلان انجام شده است و مسافرین و گردشگران نیز می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق پل‌های ارتباطی اعلام شده گزارش کنند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×