» آخرین اخبار » گیلان » فرمانده مرزبانی: پایش تصویری و تقویت مرز در اولویت کار مرزبانی است

فرمانده مرزبانی: پایش تصویری و تقویت مرز در اولویت کار مرزبانی است

فروردین ۱, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سردار احمدعلی گودرزی عصر امروز در جریان بازدید از نوار مرزی شهرستان آستارا اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته، امسال گردشگران زیادی به استان گیلان سفر خواهند کرد، به‌همین‌ دلیل نیروهای امدادی خود را در نوار ساحلی و مرزی استان به‌ویژه شهرستان آستارا تقویت کرده‌ایم. 

وی با بیان اینکه در اواخر سال گذشته تعداد زیادی خودروهای تاکتیکی و شناورهای عملیاتی به دریابانی استانهای مرزی ازجمله گیلان و اردبیل الحاق‌شده است، افزود: امسال دریابانی را ملزم کرده‌ایم تا تعامل با جمهوری آذربایجان را در دستور کار خود قرار دهد.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به جلسات برگزارشده بین مرزبانان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان تصریح کرد: ارتباط و هماهنگی در حوزه معاهدات مرزی، تسهیل در تردد خودروها و استفاده مرزنشینان از رودخانه آستاراچای ازجمله دستاوردهای جلسات برگزارشده می‌باشد.

گودرزی با اشاره به کشف ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در سال گذشته توسط نیروهای مرزبانی در سطح استان گیلان بیان کرد: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران با استقرار در نوار مرزی کشور در تلاش هستند تا مرزنشینان در امنیت کامل زندگی کرده و خطری آن‌ها را تهدید نکند.

وی با اشاره به اینکه پایش تصویری، انسداد و تقویت مرز را در اولویت کار مرزبانی قرار دادیم، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته با نصب دوربین روی البسه مرزبانان قرار است از نقطه صفر مرزی تا مرکزیت کشور مورد پایش تصویری قرار گیرد. 

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه در حوزه حفظ بیت‌المال ازجمله رهاسازی سواحل در سطح استان گیلان اقدامات خوبی صورت گرفت، افزود: دریابانی استان های ساحلی موظف است با هرگونه برداشت غیرمجاز شن و ماسه از نوار ساحلی کشور برخورد کنند.

انتهای پیام/۳۳۸۹/ی




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *