» آخرین اخبار » گیلان » شاهد اخراج مرحله به مرحله آمریکا از منطقه هستیم

شاهد اخراج مرحله به مرحله آمریکا از منطقه هستیم

اسفند ۲۷, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان امام جمعه رشت گفت: شاهد اخراج مرحله به مرحله آمریکا از منطقه هستیم که مقدمه آن را اقدامات شجاعانه فرزندان این ملت در نیروهای مسلح فراهم کرده است.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت، سال ۱۴۰۰ را مملو از فراز و فرود و اتفاقات بزرگ و کوچک دانست و اظهار کرد: شاهد اخراج مرحله به مرحله آمریکا از منطقه هستیم که مقدمه آن را اقدامات شجاعانه فرزندان این ملت در نیروهای مسلح فراهم کرده است.

وی با اشاره به مقاومت مردم مظلوم یمن در برابر استکبار جهانی، افزود: مقاومت مردم یمن خواب راحت را از دشمنان اسلام و مسلمانان گرفته و آل سعود جنایتکار را زمین گیر کرده است.

امام جمعه رشت، ضمن انتقاد از رفتار دوگانه رئیس جمهور ترکیه در برخورد با رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: اردوغان در دیدار اخیر با نخست وزیر اسرائیل از برادری ها یاد کرده و لذا امیدواریم مردم مسلمان ترکیه در زمان مناسب پاسخ این حرکت سخیف را بدهند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان و ولادت باسعادت منجی عالم بشریت، گفت: امروز جهانیان خسته از ظلم و ستم و کفر و شرک در عرصه بشریت در انتظار موعود منجی هستند که قطعا با ظهور امام زمان(عج) مسیر تحقق حق و عدل هموار می شود.

وی از انتظار فرج به عنوان افصل اعمال یاد کرد و متذکر شد: باید برای فراهم کردن مقدمات ظهور در مقابل ظلم و ستم نظام استکبار جهانی بایستیم تا در مسیر سعادت و رسیدن به دولت عدالت گستر قرار بگیریم.

آیت الله فلاحتی، با بیان اینکه امام زمان(عج) با ظهورش امیر را به جامعه انسانی هدیه می کند، یادآور شد: بسیاری از اندیشمندان و تحلیلگران جهانی از اینده مایوس شده اند، اما شیعیان به آینده امیدوار هستند و برای ظهور امام زمان تلاش و جهاد می کنند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×