» آخرین اخبار » گیلان » ترویج فرهنگ مهدویت محدود به ایام نیمه شعبان نباشد

ترویج فرهنگ مهدویت محدود به ایام نیمه شعبان نباشد

اسفند ۲۷, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) گیلان، با بیان اینکه ترویج فرهنگ مهدوی نباید فقط محدود به ایام ولادت آن حضرت و نیمه شعبان باشد، یادآور شد: اجرای برنامه‌های مفید و فاخر و موثر با محتوای مهدویت و معرفی فلسفه غیبت و ظهور در طول ایام سال باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوطالب حجازی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج)، اظهار کرد: این بنیاد فرهنگی از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را با حضور شخصیت های علمی، دینی و فرهنگی کشور آغاز کرده است.

وی با اشاره به راه اندازی کتابخانه تخصصی مهدویت با بیش از ۱۰ هزار عنوان کتاب، افزود: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) اقدام به تدوین بیش از ۸۰ عنوان محصول فرهنگی با موضوع مهدویت کرده است.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) در گیلان از راه اندازی مدرسه اینترنتی آموزش معارف مهدوی توسط این بنیاد خبر داد و عنوان کرد: تشکیل ۱۰ گروه پژوهشی و تخصصی در زمینه های مرتبط با مهدویت از جمله اقدامات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) است.

حجت الاسلام حجازی، اجرای پروژه کتابخانه دیجیتال مهدویت، انتشار فصلنامه علمی «انتظار موعود» و انتشار بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب با موضوع مهدویت در تیراژ بالای سه میلیون نسخه را از دیگر اقدامات دانست.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ مهدوی نباید فقط محدود به ایام ولادت آن حضرت و نیمه شعبان باشد، یادآور شد: اجرای برنامه‌های مفید و فاخر و موثر با محتوای مهدویت و معرفی فلسفه غیبت و ظهور در طول ایام سال باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×