» آخرین اخبار » گیلان » استاندار گیلان: حزب و جناح در این دولت جای ندارد/معارفه‌ای که برگزار نشد!

استاندار گیلان: حزب و جناح در این دولت جای ندارد/معارفه‌ای که برگزار نشد!

اسفند ۲۶, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، اسدالله عباسی عصر امروز در مراسم تودیع ومعارفه سرپرست فرمانداری شهرستان صومعه‌سرا در سالن فارابی این شهر با بیان اینکه بنای ساختار دولت بر حکمرانی اسلامی و اراده مردم شکل گرفته اظهار کرد: حزب و جناح در این دولت جای ندارد و باید راهبردی تحولی در استان در محوریت برنامه‌های اجرایی مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و تحول و عملکرد دولت در سال جدید برای جامعه ملموس و نمایان می‌شود.

عباسی با بیان اینکه یک هزار و ۵۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبارات جدید برای توسعه اشتغال، عمران و احیای کارگاه‌ها تولیدی، کشاورزی، تخصیص داده شده تصریح کرد: در شرایط اقتصادی با توجه به وضعیت کرونا در برخی از کالاها ذخیره ۶ ماهه را در استان داریم وبسیاری از کارگاه با روی کار آمدن دولت جدید فعال شده که رهاورد سفر ریاست جمهور به استان بوده است.

وی با تأکید بر استفاده از مدیران جهادی بیان کرد: مدیری که جهادی نمیتواند کار کند وسست باشد اجازه نخواهیم داد صندلی مدیریت را اشغال کند ،کار عقب مانده در استان قابل توجه است.

به گفته عباسی با مدیرانی که سرمایه‌گذاران را معطل کرده و بستر را برای جذب سرمایه‌گذار فراهم نمی‌کنند به شدت برخورد می‌شود.

استاندار گیلان با اشاره به اعتبار هفت هزار و ۵۰۰ میلیونی برای روتق تولید گفت: شرایط برای اشتغال و سرمایه گذاری در گیلان فراهم است و صومعه‌سرا در این حوزه رتبه نخست را دارد و ۷٠ مجوز بی‌نام در استان گیلان آماده برای واگذاری به سرمایه گذاران در بخش های کشاورزی، صنعتی و گردشگری است. 

استاندار گیلان با اذعان به اینکه پنجره واحد کسب و کار با توجه به آمایش سرزمینی هر شهرستان آماده شده بیان کرد: همه جوانان در اقتصاد دانش‌بنیان، صنعت، اقتصاد، کشاورزی و گردشگری بیایند و مشغول به فعالیت برای توسعه استان شوند و تا سال آینده بیش از ۵۰۰ مجوز در این بخش صادر می‌شود.

عباسی با بیان اینکه باید مدیریت تحولی در استان به وجود بیاوریم، افزود: در دولت سیزدهم حزبی و جناحی عمل کردن وجود ندارد بلکه بر اساس اراده مردمی و پیشبرد اهداف انقلابی کار صورت می‌گیرد.

 

در ادامه این جلسه در سالن فارابی اداره ارشاد شهرستان صومعه سرا از زحمات سه ساله سیدجلال سیدمحمدی فرماندار شهرستان صومعه‌سرا تقدیر و طی حکمی محمد نعمتی معاون پیشین اداره‌ کل امنیتی و انتظامی استانداری گیلان به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

در این مراسم در اطهارنظری عحیب گفته شد که مهدی صفاتی به عنوان فرماندار جدید صومعه سرا معرفی شده اما برای انجام تشریفات وزارتی فعلا این شهرستان با سرپرست اداره خواهد شد. 

انتهای پیام/۳۳۸۹/م




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *