» آخرین اخبار » گیلان » استاندار گیلان: به مدیران سست فرصت اشغال صندلی نمی‌دهیم

استاندار گیلان: به مدیران سست فرصت اشغال صندلی نمی‌دهیم

اسفند ۲۶, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه سرا، اسدالله عباسی امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری صومعه‌سرا در سالن فارابی اداره ارشاد این شهرستان اظهار کرد: بنای ساختار دولت بر حکمرانی اسلامی و اراده مردم شکل گرفته و حزب و جناح در این دولت جای ندارد و باید راهبردی تحولی در استان در محوریت برنامه‌های اجرایی مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه ۱۰۵۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبارات جدید برای توسعه اشتغال، عمران و احیاء کارگاه‌ها تولیدی، کشاورزی، تخصیص داده شده، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود و وضعیت کرونایی، ذخیره برای ۶ ماه کالاهای اساسی در استان انجام شده و بسیاری از کارگاه‌ها اقتصادی و تولیدی‌ها با روی کار آمدن دولت جدید فعال شدند که از دستاوردهای سفر ریاست جمهور به استان بوده است. 

استاندار گیلان تحول و عملکرد دولت در سال جدید برای جامعه ملموس و نمایان می‌شود، افزود: به مدیری که نمی‌تواند جهادی کار کند و سست است اجازه نخواهیم داد صندلی مدیریت را اشغال کند، کار عقب مانده در استان قابل توجه است و همه باید برای رفع عقب ماندگی تلاش کنیم. 

عباسی با بیان اینکه اگر سرمایه‌گذاری وارد استان شود و معطل بماند با مدیرانی که این بستر را برای جذب نکردن سرمایه گذار به وجود آورده‌اند به شدت برخورد می‌شود، تصریح کرد: ۷۵۰۰ میلیون اعتبار برای رونق تولید برای اشتغال و سرمایه‌گذاری در گیلان فراهم است و صومعه سرا در این حوزه در جایگاه اول است، همچنین ۷۰ مجوز بی‌نام در استان گیلان آماده برای واگذاری به سرمایه گذاران در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و گردشگری است. 

وی با اذعان به اینکه پنجره واحد کسب وکار با توجه به آمایش سرزمینی هر شهرستان آماده شده، گفت: همه جوانان در اقتصاد دانش بنیان، صنعت، اقتصاد کشاورزی و گردشگری وارد میدان و مشغول به فعالیت برای توسعه استان شوند و تا سال آینده نیز بیش از ۵۰۰ مجوز در این بخش صادر می‌شود.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از زحمات سه‌ساله سیدجلال سیدمحمدی فرماندار شهرستان صومعه‌سرا تقدیر و طی حکمی محمد نعمتی معاون پیشین اداره‌کل امنیتی و انتظامی استانداری گیلان به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

مهدی صفاتی به عنوان فرماندار جدید صومعه سرا معرفی شد که برای انجام تشریفات وزارتی فعلا این شهرستان با سرپرستی محمد نعمتی اداره خواهد شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *