» آخرین اخبار » گیلان » اهدای ۲۴۰۰ جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد در سال جاری

اهدای ۲۴۰۰ جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد در سال جاری

اسفند ۲۶, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عباس اهرابی عصر امروز در آئین اهدای جهیزیه به نوعروسان و کمک هزینه ازدواج به نودامادان تحت حمایت کمیته امداد با تبریک میلاد منجی عالم بشریت، اظهار کرد: امروز به برکت امام(ره) و خون شهدای گلگون کفن در محیطی امن و پر از نشاط، توفیق پیدا کرده‌ایم که مقدمات تشکیل زندگی مشترک جمعی از جوانان این مرز و بوم را فراهم آوریم.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری دو هزار و ۴۰۰ سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اهدا شده است، گفت: هم‌زمان با سراسر کشور، طی مراسم امروز ۳۹۲ سری جهیزیه به نوعروسان و ۳۸۴ کمک هزینه ازدواج به نودامادان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان اهدا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان خطاب به زوج‌های حاضر در مراسم، بیان کرد: زندگی مشترک بر پایه تفاهم استوار است و اگر این اصل در زندگی برقرار شود، زوجین از تمام کمی‌ها و کاستی‌ها چشم‌پوشی کرده و با شادی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

اهرابی، احترام به والدین و خانواده یکدیگر را اصل و مبنایی مهم برای زوج عنوان کرد و افزود: والدین و خانواده یکدیگر را مثل خانواده خود دانسته و عزّت و احترامشان را حفظ کنید.

وی با تأکید بر اینکه در لحظه زندگی کنید و قدر لحظات زندگی مشترک را بدانید، تصریح کرد: گذشته را به عنوان یک خاطره برای ترسیم صحیح‌تر آینده در ذهن خود بسپارید و برای آینده تفکر کنید و برنامه‌ریزی داشته باشید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مرد و زن را مکمل یکدیگر دانست و گفت: در کنار هر مرد موفقی، بدون شک یک همسر خوب وجود دارد.

اهرابی با اذعان به اینکه پیگیر وضعیت اشتغال نودامادان خواهد بود، بیان کرد: امکان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی را برای متقاضیان فراهم می‌کنیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *