» آخرین اخبار » گیلان » رؤسای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر رشت انتخاب شدند
رؤسای کمیسیون‌های تخصصی شورای  شهر رشت انتخاب شدند

رؤسای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر رشت انتخاب شدند

مرداد ۱۸, ۱۴۰۰ 0۰

محمدحسین واثق کارگرنیا دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به انتخاب روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای ششم این شهر اظهار کرد: در نخستین سال فعالیت شورای ششم، با موافقت اعضای کمیسیون بهداشت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای رشت،  سید حسین رضویان، مسعود عباس نژاد و علیرضا تاج شهرستانی به ترتیب به‌عنوان رئیس، نائب رئیس و منشی این کمیسیون انتخاب شدند.

وی به ترکیب کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای رشت اشاره کرد و گفت: مهدی نوری هریس به‌عنوان رئیس این کمیسیون و مجید عزیزی و رضا عاشری نیز به‌عنوان نائب رئیس و منشی این کمیسیون انتخاب شدند.

کارگرنیا با بیان اینکه با موافقت اعضای کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر رشت، سید شمس شفیعی به‌عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد، افزود: سید حسین رضویان به‌عنوان نائب رئیس  و  رضا عاشری منشی این کمیسیون شدند.

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اعضای کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای رشت بیان کرد: مسعود عباس نژاد، هادی رمضانی و مهدی نوری هریس به ترتیب به‌عنوان رئیس، نائب رئیس و منشی کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای ششم رشت در سال نخست فعالیت انتخاب شدند.

کارگرنیا به ترکیب کمیسیون فرهنگی شورای رشت اشاره کرد و گفت: نادر حسینی به‌عنوان رئیس این کمیسیون و علیرضا تاج شهرستانی و هادی رمضانی به ترتیب به‌عنوان نائب رئیس و منشی کمیسیون فرهنگی شورای رشت انتخاب شدند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷


به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×