» دسته‌بندی نشده » دولت در اجرای قانون افزایش حقوق و دستمزدها تخلفی نکرده است.

دولت در اجرای قانون افزایش حقوق و دستمزدها تخلفی نکرده است.

تیر ۲, ۱۳۹۸ 5۰

به گزارش گیل سو؛ مهرداد بائوج لاهوتی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دولت ۳۳ هزار میلیارد تومان برای اجرای مصوبه افزایش حقوق‌ها در نظر گرفت اظهار داشت: دولت در اجرای قانون افزایش حقوق و دستمزد تخلفی مرتکب نشده و تاکنون بر اساس مصوبه مجلس عمل کرده است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس تصمیم دولت برای افرایش ۲۰ درصدی تمامی حقوق و دستمزدها در لایحه بودجه ۹۸ را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: دولت بر اساس قانون مصوب مکلف است هر ساله طبق ضرایب محاسبه شده تورم، نسبت به افزایش حقوق و دستمزد کارکنان اقدام کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس بحث عدم افزایش حقوق‌های بالای ۵ میلیون تومان در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: مجلس در سال گذشته از دولت خواسته بود میزان حقوق و دستمزد سایر گروه‌های دیگر را به صورت پلکانی افزایش دهد.

بائوج لاهوتی اختصاص ۳۳ هزار میلیارد تومان منابع و اعتبار برای اجرای مصوبه افزایش حقوق و دستمزدها را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت: دولت قصد داشت حقوق تمام کارکنان را به نسبت مساوی ۲۰ درصد افزایش دهد اما مجلس در ادامه طرح دیگری را برای این کار تدوین کرد.

وی از مصوبه مجلس برای افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق و دستمزد تمامی کارکنان دولت سخن گفت و اظهار داشت: در حال حاضر دولت دقیقاً مشغول اجرای مصوبه مجلس است بنابراین اگر ضعف و نقصانی هم در نحوه اجرای کار دیده می‌شود زیاد متوجه عملکرد دولت نیست.

نماینده مردم لنگرود در مجلس حمایت از اقشاری که سطح درآمدی پایینی دارند را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با تصمیماتی که در کمیسیون‌های تخصصی مجلس گرفته می‌شود مشکلات و دغدغه‌های اقشار آسیب‌پذیر جامعه هر چه سریع‌تر برطرف شوند.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×