» آخرین اخبار » گیلان » امیدهای شهرداری آستارا برای صعود کمرنگ شد

امیدهای شهرداری آستارا برای صعود کمرنگ شد

اسفند ۲۰, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هفته بیست و یکم لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی با برگزاری نه دیدار پیگیری شد که شمس آذر قزوین از شهرداری آستارا پذیرایی می‌کرد. 

در این دیدار که از ساعت ۱۵ امروز جمعه به قضاوت سعید رحیمی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد، تیم شمس آذر قزوین با نتیجه ۳ بر ۱ موفق شد میهمان شمالی خود را با شکست بدرقه کند. 

در این بازی که زیر بارش باران برگزار شد، شاگردان سعید دقیقی موفق شدند دومین پیروزی متوالی بازی‌های خانگی خود را در تیم فصل دوم به دست آورند. 

بازیکنان شمس آذر تیم نخست این دیدار را بهتر از تیم پایان رافت شروع کردند و در دقیقه پنج این علی گودرزی بود که موفق شد گل نخست فوتبالیست‌های شمس آذر را را به ثمر برساند. 

در ادامه این بازی بازیکنان شمس آذر عملکرد خوبی داشتند و توانستند توپ و میدان را در اختیار بگیرند و چندین موقعیت دیگر روی دروازه شهرداری آستارا ایجاد کنند. 

در ادامه این بازی و در وقت‌های تلف شده نیمه نخست بازیکنان شمس آذر مزد تلاش خود را گرفتند میلاد پاک‌پرور موفق شد گل دوم این بازی را برای نماینده استان به ثمر برساند تا شمس آذر با دو گل برتری راهی رختکن شود. 

همزمان با آغاز نیمه دوم بازیکنان شهرداری آستارا که چیزی برای از دست دادن نداشتند برای جبران گلهای خورده چندین موقعیت روی دروازه شمس آذر ایجاد کردند که این فرصت‌ها راه به جایی نبرد. 

بازیکنان شمس آذر که با روحیه بهتری بازی را ادامه می‌دادند در دقیقه ۷۲ توسر کاپیتان وحید نعمتی گل سوم را هم وارد دروازه شهرداری آستارا کردند. 

در ادامه این بازی بازیکنان شهرداری آستارا توسط جواد آقایی‌پور بازیکن خوش آتیه گیلانی موفق شدند در دقیقه ۸۰ یکی از گل‌های خورده را جبران کنند. 

در ادامه این بازی اتفاق خاصی رخ نداد و در پایان این بازیکنان شمس آذر بودند که موفق شدند با برتری سه امتیاز ارزشمند این بازی خانگی را از آن خود کنند. 

تیم فوتبال شمس آذر قزوین با این نتیجه ۲۲ امتیازی شد و با یک پله صعود در جدول رده‌بندی در جایگاه چهاردهم جدول رده‌بندی ایستاد و شهرداری آستارا نیز با ۳۰ امتیاز از ۲۱ بازی در رتبه هفتم جدول ایستاد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *