» آخرین اخبار » گیلان » جهاد دانشگاهی گیلان در برگزاری آزمون استخدامی قوه قضائیه بسیار منظم بود

جهاد دانشگاهی گیلان در برگزاری آزمون استخدامی قوه قضائیه بسیار منظم بود

اسفند ۲۰, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری گیلان گفت: جهاد دانشگاهی آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه را با نظم بسیار عالی برگزار کرد.

خلیل واحدی مقدم در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی قوه قضائیه گیلان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سازمان جهاد دانشگاهی گیلان با نظم بسیار عالی این آزمون را برگزار کرد و جای بسیار قدردانی دارد.

وی افزود: قوه قضاییه در راستای ماده ۱۱۳ قانون برنامه ششم توسعه نسبت به جذب سالانه ۳۲۰۰ نفر برای تکمیل کادر اداری خود اقدام کرده است.

واحدی مقدم خاطرنشان کرد: در سال ۹۶ قریب به ۶۴۰۰ نفر جذب شدند، اما علیرغم پیگیری ها معاونت منابع انسانی قوه قضاییه جذبی در سه سال اخیر صورت نگرفته است. خوشبختانه امسال این مجوز از سازمان مدیریت استخدامی عمومی کشور گرفته شد و موفق به برگزاری این آزمون شدیم.

وی ادامه داد: در کل کشور ۱۰۳ هزار نفر در این آزمون شرکت کردند که در گیلان نیز همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری گیلان گفت: با توجه به کمبود شدید نیرو در قوه قضاییه این اهتمام وجود دارد که خیلی سریع برای فرایند جذب اقدام شود. دو برابر ظرفیت، اسامی پذیرفته شدگان اعلام می شود.

واحدی مقدم با بیان اینکه ۹۶۰۰ نفر از این تعداد، پذیرفته شده نهایی محسوب می شوند که سهم استان گیلان ۲۶۶ نفر است، تصریح کرد: در استان گیلان ۳۴۸۸ نفر شرکت کننده داشتیم که به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه کارها با ظرفیت ۵۰ درصد در حال انجام است یادآور شد: امیدواریم با جذب کارکنان اداری جدید در قوه قضاییه بتوانیم فرایند رسیدگی پرونده را تسریع دهیم و در نهایت رضایت بیشتر مردم را کسب کنیم.

معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری گیلان گفت: طبق گزارشاتی که رسیده است خوشبختانه جهاد دانشگاهی بسیار با نظم آزمون را برگزار کرده است و تا پایان آزمون شرایط نظم همچنان برگزار بود.

انتهای پیام 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×